Sunday, January 23, 2011

Khurafat~Perjanjian Syaitan

Dah agak lama aku x layan muvi...sampaikan hrga tiket da naik pOwn, ni br aku tau....aku budget hrga tiket rm9/10 jerk....ni br aku tgk, 14 hengget ghupenyer...ho2x....
ntah mcm mn aku boley tgk citer ni, aku pun x tau....tp feedback dr rakan2 fb yg duk post kt wall masing2 lagak macam seram giler citer nieh,menguatkan lagi rs ht aku utk menonton...demi utk mengukur thp keberanian aku, aku pn decide utk pegi tgk...dahla sikit pyer jauh cinema nyer....luar dr wilayah aku duduk okeh...x pela, member pyer pasal...huhu....
disebabkan aku nieh sgt menepati masa, aku lupa nk tambah ms 'kecemasan' bak kater kakak aku ms tgk piala AFF Suzuki M'sia lawan Indon hr tuh....owh, bkn kecemasan kakak ku.....masa itu dipanggil masa kecederaan...hahaha...tula, org tgk bola, dia pOwn sebOk gak nk tgk erk.....layanzzzz.....owh, ms kecederaan di sini disebabkan tempat'y di luar dr wilayah tempat tinggalku, maka aku terpaksa la meredah jammed+jalan  lubang+kete jalan mcm siput+....etc bla bla bla......
Eh, berbalik ke tajuk utama....muvi tuh start kul 12.40, tp aku sampai dlm panggung kul 12.50...boley....tp ok la, x la tertinggal jauh sgt....stil boley catch-up....
Tp kan, overall aku mmg tabik r kt pengarah muda nieh....dasat gak la citer  ni bg aku...setanding dgn filem2 seram dr negara luar.....da mcm hantu ju-on pOwn ader dah...suspen sehh.....siap aku tye kawan aku, "eh, lambat lg ke nk habes???" dr ayt aku nieh, korg rs, sgt berani kan aku??? hahaha....
perasaan aku kan, mcm naik roller-coaster taw sepanjang 1 jam 20 minit tgk citer nieh....yg mana sblm2 nieh, muvi aper pOwn aku tgk, aku x pernah la nk letak tgn depan muka aku.....uhh, sgt berani kan...haha...
citer belum habis, aku da boley pk suggestion2 terbaik utk membantu aku memantapkan lagi thp keberanian aku.....diantaranya begini......"giler ko aku nk kene balik ptjy wei...esok aku rs aku nk emergency leave r.....pasni aku nk balik umah akak aku, nk tido saner".....
kwn aku diamkan ajer...dlm ht aku, mesti dia sokong aku en.....huhu....
Pas habes citer, ms makan, habes aku kene lauk....adussss.......yela, berani la sgt kan...hahaha...
okeh, habes citer..pape pOwn, gud job Syamsul yusoff....x rugi r wit tgk citer nieh....kpd kawan aku tuh, nti aku top-up wit muvi td yg aku igt x lebey dr 10 hengget...heheh....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...