Thursday, March 31, 2011

Addicted!!!

Lokasi aku ketika ini: Akita, Japan

seminggu menyepi..konon2 busy...cett!
bz hape ko tuh? jaga anak tekak dgn anak mater eh?
opst!! lebey kurang la...
tajuk cam gempak jerk...konon2 addicted hape ntah
sampai boley hilang seminggu...alih2, da sampai Jepun.
Okeh, aku terpaksa batal'n penerbangan ke Akita...
kan Jepun tgh radiasi skrg!
Arghh, celah mana plak aku da boley pegi oversea?
Okeh, tutup citer...nanti Jepun da okeh, akan aku ke Akita jugek.
Ni apsal sebOk2 nak ke Jepun segala bagai?
Ehem...demam korea kembali melanda diriku...
Doc pOwn da x tau nk bg ubat hape akibat demam inih~
actually br abes tgk citer IRIS....
best!! tp ending dia, aku menchikkkk!!!! Apsal Hero boley mati?
nk jer rs'y g jumpa Director citer tuh, suh dia ubah ending..sigh***
1st time rs org yg ganas & tough tuh ensem rupa'y...macho bergaya...
ahaks!! sejak biler taste aku berubah nieh?? hadoiyai!
alahai, betul2 demam aku nieh..wakaka....
sebenar'y dah 2x buka citer nieh, try nak layan....
tp biler tgk muka hero yg x la se jambu Lee Dong Wook utk scene pertama,
terus x jd nk tgk...Tp hr tuh, stok citer korea da abes.....
& aku time tuh bosan gilew tahap gaban~bukan suria baja hitam dah!!
aku layan jela citer tuh.....&.....amek ko, addicted!!!
Sampai'n sehari layan sampai 7 episod. bayangkan~1 episod, sejam lebey....
haa, boley layan korean drama sehari sampai 7 jam lebey??
mmg giler la boley mengadap lappy sampai lama camtu...
agak'y klu lappy nieh boley b'ckp, dah lama dia mengamuk!!
suh aku turn-to-shut-down.
Tp juz dun wori, temperature lappy aku check time by time okeh~
Esok nak keje pOwn, boley lagi santak mater sampai 3pg
layan citer tuh.Boley?
Rosak2....huhu ape ader hal kan...tido pOwn igt senang ker?
Duk pusing sini, pusing saner....susah tul nak tido....
Sampai kawan aku siap pesan, g la jumpa Doc! eh, aku sakit ker?
hehe, elok la nanti nieh...bia jerk..
org yg tau, taulah...org yg x tau, dah..jgn nk sebok2 tanyer..
IRIS~hero dia pemalu!!! hahaha...i loike~& x la brp romantik!!
ha, ni i dun like!
Dah, camne la ghuper hero nieh yg aku dok puji sgt nieh....
zassssss, mari kiter layan...
teeettttt.....page L.O.A.D.I.N.G.......

**tara** hero di tengah~

close-up pic....kejab~suh pakcik google carik~ehe...

nah!! ala, ikut suker aku r nk letak pic dia yg mana...
ni jerk pic yg dia mms kt aku!!
hahaha.....baca boley, percaya, tolong jgn!!! amaran keras nieh!!!! :D


presenting~suker biler tgk dia senyum.....gigi dier chantek jer!!!
Laa, suker dia sbb gigi dia chantek ker? hape punyer taste daaa.....

Summary citer....
Dalam hidup, kiter x boley percaya saper2...even our own bestfriend.
Sebab aper, dlm citer nieh, hero ni x de sape2,
juz ader bestfriend dia tuh je sorg....
tp bestfriend dia nieh sanggup nak bunuh dia.
uwaaa...sedey woo...tp sebab hero nieh mmg hero, so dia x mati r...
sampai la episode akhir, ending dier wat aku kuciwa la....adeh~
Nk jer aku fly ke korea, g skool kan Director citer nieh....
Padahal skool aku pOwn x de r tinggi sgt, 4 tingkat jew pOwn,
dah tu camne nak skool kan org'n...nak skool'n Director plak tuh~
Ke poyo an melanda diriku....uhuk~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...