Friday, April 1, 2011

Astalavista Bebeh~

Location: Will Be Leaving The Territory...

Sudah2 la...x yahla sedih...aku pegi bukan lamer...X yah la nak pura2 sedey
plak...padahal gumbira kan sebab aku x de...x de la aku mengharuk'n opis...
Esok, confirm, opis senyap giler~ok, stop...cukup2 la mengaruk yg bukan2..
setakat hr ni aku last day keje, esok da cuti, nk berjimba kt kampung, konon
macam nk pegi jauh giler...untungla kan, org ader kg....aku la tuh~
Dulu kecik2, time rayer ke, cuti skool ker, since mak abah dah moving to
nismilan, dah x de erti da frasa kater "balik kg" tuh..
Jab, betul ker "frasa" kater r..pedulik ahh, ikut suker aku r kan nk tulis
pape pOwn...bukan'y ader chekgu bahasa melayu pOwn yg singgah blog nieh.
Tang tajuk entry ni pOwn, aku confius...tp rs'y betul dah astalavista tuh
maksud'y selamat tinggal..taram jela kan...hape de hal lak...nk tanyer pakcik
Google malam2 nieh, da confirm2 dia da tido...hurm~
okeh, sambung citer..pasal pe plak aku kater dulu ms kecik2..ms skool,
da x de makna balik kg? yela, mana tak'y...antara kg dgn umah ms tuh,
jarak 3-4km jerk...balik kg naek beskal jerk..hape de hal~haha..hari2
boley balik kg! mandi sungai~very la the favourite aku tuh~lalalala

Tapi skrg da lain..mmg sajer aku duk jauh2 nieh....biar ader feel sket biler
balik kg...hahaha..cayer? igt aku nk menggunakan nama bapak aku nk mintak
posting ikut suker? eceh~walaupOwn bapak aku ader wisma sendirik,
tp aku x mo ikut jalan mudah....tidak akan sesekali aku menggunakan pangkat
yg bapak aku ader...Ouwh...luper plak.....tolong jgn cayer yer~wisma tuh x de
kene mengena dgn bapak aku sebenar'y...Tp klu de org tanye aku keje mana...
dgn slumber & penuh dedikasi aku jawab..."keje kt wisma abah aku la"
.....dan ms tuh aku boley nampak abah aku senyum2.....hehe...
abah2x~miss u sO much!!!..."pandai anak abah cari tempat keje'n"....

Esok aku cuti...x tau la peristiwa hape yg wat aku nk cuti esok...tp yg pasti,
td da siap fill-up my bumblebee utk journey esok...balik dgn sape?
of cos la dgn kete..eh, sejak biler kete jadi manusia, kan aku tanyer balik
dgn sape..okeh, anggap jer kete ku itu adalah sape yg meneman aku balik kg...
td ms kua g isi minyak, rs nak balik terus jerk...x sabar wehh....
& yg paling best pasal all the siblings get together weekend nieh.
Sudah pasti amat meriah la umah...nak2 plak si Rayyan, anak abg aku
yg x reti duduk diam tuh, balik jugek~i loike...x kesah la setakat nk
jager anak2 buah...hape ader hal...& aku yg awal balik..durg2 sumer balik lusa,
hari sabtu....aku balik awal pasal nak parking depan pintu...mana2 yg balik
lambat tuh, parking r lua umah...hahaha. K la, dah pagi da pOwn....nk tido...
esok nak drive...vrooom.....vrooom...vroom...
my kampung, tunggu aku datang!!!!
**moral of the story: jgn r poyo sgt nk balik kg....
bukan 3 minggu lepas aku br balik ker?** :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...