Wednesday, March 2, 2011

musim sakit??

Mode of The Day: tahap kesihatan ke jarum yg -ve??
wehh, hello~ni bkn psl -ve @ +ve nyer urine test aku...
giler ke hape ko??
ni psl diri aku yg x sehat! Hadoiyai.....
sgt concern Dia kpd ku~lalalala.....
klu kiter dikurniakan sakit, kan ker tu tanda'y Dia sygkan kiter....
sbb sakit itu kan penghapus dosa-dosa kecil....hehe..i like~
hbs tu, mksud'y aku nk ckp kt sini, klu x sakit, Dia x syg r??
Nope!! tgk pulak dugaan2 lain yg Dia bagi....
& mcm mn kiter faced with it!!!
nk dijadikan cerita, aku start batuk since cuti maulud Nabi hr tuh..
mybe antibodi aku x kuat...psl mcm sakit berantai plak...
menyerang sorg2 officemate aku...
huhu....padan muker aku r....suker sgt mengajuk org suare rock bila durg batuk hr tuh...
sudahnyer, mendapat, aku plak yg terkena!!!
haha~hambek kO!
klinik aku da g, klinik sebelah opis, sng ler nk g...tp time aku g hr tuh, pyela ramai org....
huhu...berejam jugak la aku tersadai kt situ...
then bg ubat ngntuk giler...
tp x berkesan gak...perut aku yg sakit adelah...ntah ubat aperla yg Doc tuh bagi...
terus da pangkah klinik tuh..x mO g dah r....harap je dekat!!!
then, beli jerk ubat kt farmasi...org yg kt farmasi tuh pOwn 1, dah tau aku sakit tekak, lg dia nk argue byk2....
dunno la kan, maybe dia Doc betul, sbb dia pakai bj Doc...atau Doc sandaran jerk...huhu...
pastu, tekak rs x selesa jugak...aku melantak seharian blasah air asam jawa.....
ms minum tuh ok r..rs lega r sket, bila dah malam, amek, ke toilet je plak...
allergic sungguh perut aku!!!! huhu...
then , aper lagi yg nk kene makan nieh???
sabojeler...nieh nk hbskan stok ubat mn yg ader dl....
da hbs nieh, hopefully elok lew...
klu x elok jgk, akan ku ke klinik lagi, amek darah r...
check pape yg patut....sgt x selesa rs tekak ni okeh!!! adeh..
terseksa btl rs'y...x leh nk kenekan org kt opis....penat aku mendiamkan diri...
tp klu da jenis x reti nk diam, mendapat la....batuk da mcm org tua da nk pencen dah~huhu
smg aku cpt sihat.....aminnn...
psst: psl klu sht, nk pi maen beskal kt bukit cerakah weekend nieh...ehe~
shhh...jgn ckp kt family aku..kang ader yg bising kater aku x de keje nk wat....
boley???....eh, berbasikal, beriadah....ok wut!!! huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...