Friday, March 18, 2011

Percuma Pakej Sauna 4 hari

Mode of The Day: Hot!!Hot!!


Hr isnin hr tuh aku cuti..konon2 penat swimming kat jeram….
Padahal swimming tenggelam boley la…
Setakat main menyelam sape paling lamer dgn anak2 buah aku,
agak2 penat kew?? Huhu…
tp aku cuti gak la…sebab cam x best lak nk drive balik malam sorg2’n…
Al-kisah sepanjang ketiadaan aku kat opis selama sehari tuh,
rs’y mcm nothing interesting to share la….
hope things goin’ well jerk…
sampe jer opis pagi selasa, da rasa HOT sgt2!!
bukan HOT sebab kene marah ke hape…
ape hal nyer plak pagi2 dah raser hot kan…
selalu 2-3 lapis baju sebab sejuk giler..
tu x termasuk lagik stoking bola sepak belang2 paras lutut…
da lebih kronik dr org berpantang plak klu sekali pandang!
tu stoking jiran aku la…aku’y stoking,
suci.pasal kale putih…hihi…
psl insiden HOT tuh,  mcm2 citer plak la yg kua…
konon’y kontrak current maintenance will be end by this month…
so, they all x fix la any kind of kerosakan yg melibatkan durg…
ala2 sabotaj ler tuh….haisy…x tau panas giler dah kt atas nieh…
byg’n la, opis yg environment’y direka hanya utk
kehadiran penyaman udara sahaja…
amek…tang mana plak tingkap’y nk bukak luas2…
satu unit tuh, aderla 2-3 tingkap yg boley di buka..
lain2’y hanya cermin hiasan semata..
amat canggih la kate’n…
opis millennium punyer design….
so, kipas yg ntah zaman jepun biler, time ni la org berebut2 nk guna..
hari ke-3, masing2 sepakat nk kurangkan rs bahang yg melampau,
pi mati’n segala lampu yg menyala….huh, lega la sikit…
tp yg kesian’y org yg masuk keje awal….teraba2 plak nk mencari meja.
al-maklum keje mmg dah lama, tp suis lampu ntah kat mana…
tula, bangunan canggih sgt kan…lalalala
td, disebab’n rehat yg lama, hari jumaat la kater..
pi ‘berhura-hura’ bak kater akak opismate aku ke alamanda~
lega sket rs….tp td sblm kua opis
da mcm rs sket2 air-cond dah ader…
tp mungkin opis aku tuh, diantara yg tinggi dr yg tertinggi,
senang citer 15 daripada 17….
so lambat la sket rs air-cond’y….
faham2….pendakian suatu yg memenatkan…
tp aphal lak air-cond nk mendaki…
sekali ON, terus berdesup dia pegi….huhu
aduhai air-cond!!!
agak2, hasil sauna free aku selama 4 hari X 9jam bekerja,
brp berat badan yg turun???

Psst: pagi tadi ms otw g keje, tgk byk belOn udara beterbangan..
dah nm’y belon udara, mesti la beterbangan kat udara kan…
ader pesta belon panas lagi….
best jerk tgk dia terbang…
misi hr cuti weekend nieh, nak naik belon doraemon!!! Comellllll~
tp tgk2 jugak paras radiasi ok ke x..
paras skrg masih ditahap biaser….
doa2 moga negara kiter terhindar dr semua tu…
insyaAllah~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...