Thursday, April 7, 2011

Dia & Yellow Belt

Aduhai permata hatiku~

Apsal ntah akak aku & usband dia mengambil keputusan itu...
yg padahnyer aku ler....
aku nieh, dahla ader tali pingang oren jerk...
haha. aphal plak oren? bl ms ader tali pinggang itu dalam dunia taekwondo?
okehla...aku nieh mmg klu balik kg, sgt suker r menjaga anak2 buah aku...
sebab'y klu ibu dia not stick around, sgt senang la nk menjaga mereka....
tp pengalaman2 menarik memang sentiasa ader....
& klu aku blk kg, mmg akak aku nieh aku galak'n utk menyelesaikan pape
yg dia rs nak selesaikan dgn meninggalkan hero2 dia yg 2 org tuh...
umur 6 tahun, akak aku & usband dia amek keputusan anta hero dia nieh
g blaja taekwondo.....sekali dia main sepak2 dgn aku, hadoiyai....terkesan gak
la badan aku ni kene sepak!!! huhu~
Bila si abg mula beraksi, si adik tumpang sekaki

ader 2x aku anta dia g kelas taekwondo....
siap salah2 ikat belt lagi....
puas dia igt step yg chekgu tu ajar....
"kiri atas kanan, kanan atas kiri..." bla bla bla
ntah, aku lagi r x tau...
1st time anta, tercepat plak....kitorg org first yg datang..
akak aku siap cakap anta kul bape, amek kul bape....
bila chekgu dia da datang, br aku balik...
2nd time, ibu dia bg arahan time aku duk dalam selimut lagi...
awal giler lak ibu dia anta suh aku take over...
bila da nk time, aku pOwn tertanye2, kul bape sbnr'y nk anta budak nieh?
bila aku da anta, tgk kelas da start...rs bersalah plak..
pastu aku tye dia, habis kul bape...
dia cakap..."ala, abg x tau la......tggu jela sampai abg abes..."
eh, boley nk suh aku tggu dia??? adeh~
sbg seorang makcik yg baik, aku tggu r sampai dia habis....adeh...
Tp seronok la tgk dia kecik2 da belaja sumer2 tu kan..huhu..sgt chumellll...
Last, pic durg berdua nieh...hehe..
nk suh durg senyap klu mula wat perangai bila ibu dia x de,
senang jer, ayat aku: "g main game kat laptop!!"
Si adik br 2 tahun lebih taw.... :D
psst: aku nk upload pic dia pakai bj taekwondo, tp mn tah, x jumpa... sob3x~sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...