Wednesday, April 27, 2011

Hari kedua dpt gaji, aku kene paw~

Mode: best plak makan pau kaya panas2….nyum2x….

Nampak sgt mode da lari tajuk….aphal dr kene paw tetiba nk makan pau kaya? Adeh….semalam sgt sukacita…..pasal akaun bank yg –ve da jadi sedikit +ve….eh jab, boley ker akaun jadik –ve? Bank mana yg aku pakai? Hurm, bank indon boley hape….
Hajat di hati nk postpone lagi anta incik kete ke 'klinik' dia bulan nieh….alasan sakit=nk tukar tali pinggang masa…

beginikah talipinggang masa??

atau bhs para2 mekanik2 di bengkel kete, tali pinggang masa itu dipanggil timing belt ……ni bukan aku yg translate kan tau..aku suh pakcik google yg translate kan…..sejak mggu lepas, incik kete da start bunyik plak pagi2, time aku tgh kalut2 nk pastikan punch card tidak berwarna merah....adeh~

pergh!!! pg2 dah wat aksi gimnastik!!!  boley??

Sambung citer....bunyik tuh kira boley accept la kot, pasal usia’y pOwn da nak masuk 4 tahun…..(alolo…klu dak tecik umo 4 tahun, aper yg dia pandai erk? Pandai nangis kuat2 kot klu org x layan)

she is 4 years old~

Okeh, aku silap...budak umor 4 tahun, da kureng nangis....tp durg nieh da start nk melawa....da ader fav colour gitu....tu budak....tp klu incik kete dah umor 4 thn, mcm2 bunyik plak dia nk kua. Disebabkan tidak suker teramat dgn bunyi yg very annoying kt telinga aku tuh, aku siap panaskan enjin kete dulu sblm bergerak g keje pagi2……ms x bunyi dulu, x de’y aku wat camtu…hampeh!! X koser aku!!! Wasting my time & my fuel…huhu…

time mcm nieh, mmg wajib r kene warming up dulu...
**ni pic ms aku study kt korea dulu..hope x salah faham**

Tapi, pns’n enjin, still bunyi gak….tp berlagak tau…haram nk tye org…haha…pastu hr tuh siap tggu lg sebijik kete yg sama family dgn incik kete aku lalu depan aku…dgr bunyi kete dia lg teruk..so, dalam ht aku berkata, maybe kete klu da lama2 mmg camtu kot….
Di sebabkan weekend nih ct pjg….& mak abah pOwn da siap book aku off to Melaka, nak x nak, anta jugak la incik kete ke klinik..hadOi….clutch yg bunyik2 time aku bawak, dan2 jerk elok plak time kt situ…geram jerk aku…dah, camne aku nk suh repair klu x de bunyik…boley?? 3x da incik kete wat perangai camni…klu anta jer dia nk suh repair, mesti terus ok…..geram betul aku!!...
Tp paw incik kete nieh, mmg x de yg murah….klu nk paw aku tuh, x de ht perut langsung…sabojele….
So, kesimpulan dr peristiwa hari ini, br smlm nk bernafas, hr nieh da sesak nafas balik~boley?? layanzzz

3 comments:

  1. lagi lagi korea...siannnnn...bape banyak die pau ko zura..kalau sikit,aku nak tambah pau ko skali..

    ReplyDelete
  2. tempat jatuh lagi dikenang, ini kan pulak tempat lahirku...hahaha
    dia paw aku sebelah tangan!!! sOb3x.....esok da start menu ikan kering sampai gaji bulan depan

    ReplyDelete
  3. haha, takkanla takde ihsan lgsung sampai mcm tu sekali buah hati ko pau ko ye..takpe,jgn lupe goreng tau ikan kering tu,makan mentah2 tak elok untuk kesihatan..nnti kene pau masuk sepital plak;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...