Friday, April 15, 2011

Janganlah nk bergaduh jerk~

Mode: aku x mampu utk membantu...maafkan aku

Al-kisah'y 4 beradik nieh masing2 mempunyai keistimewaan tersendiri...ader yg terror bab itu, ader yg terror bab ini...kirer, 4 beradik nieh boley make a family complete la....pandai betul durang pilih bidang masing2 erk....tp yela, nobody perfect kan....mesti ader kelemahan memasing jugak....kenela terima & rdha dgn semua itu...kesian plak aku tgk si abang yg sulung nieh..yela, mcm dipulaukan plak...yg adik 3 org nieh, klu amek gambar, nak bertiga jerk...ngan abg dia sorang tuh dia x mo amek sekali...ntah pape ntah...mmg la abg dia lain sikit dr durang..durang sumer tinggi2...tp si abg nieh rendah sikit.....tp, rendah2 pOwn, putih hape....dr adik dia yg bertiga tuh, bukan sawo matang dah...mmg gelap terussss....huhu....dah nama'y abg kan, nak x nak kenela mengalah...bia je aper adik dia ni nk wat kat dia...sadis betul aku tgk....x'n aku nk suh dia bersenam plak, bg tggi...bia samer dgn adik2 dia yg lain....kang lagi dia terasa hatikan.....dah, nak wat camner nieh...? hr tuh snap gambar pOwn, adik2 dia yg 3 org nieh, mmg klu boley x mO abg dia masuk sekali....kesian betul kat si abang....pape pOwn korang layan r pic yg berjaya aku snap nieh....dan pic kedua, aku suh gak si abg masuk bergambar sekali dgn adik2'y...layanzzzz

---------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
-----------------------------------------
---------------------------
-----------------
----------
----
--
-

Here we go~

adek bertiga yg konon2'y tinggi sgt...bluwekk :p
taraaa...abg yg sulung, yg putih itu...alamak, mmg ketara
nampak laen erk!! durang laen mak, laen bapak...hehe

Sekian~



2 comments:

  1. poyo giler adik beradik ni..mcm writer die jugak..hehe

    ReplyDelete
  2. Disebab'n adek-beradek nieh, aku dipersalah'n yer...haisyyy.....
    eh nok, jgn sedey2 lagi yer....sabar taw~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...