Thursday, April 21, 2011

Kenapa ini semua harus berlaku?

Mode: hurm, melepas la lagiiii :D

Mencik taw.....huhu...stress aku dibuat'y.....kenapa dan mengapa.....tp x pela....siapalah aku kan...mungkin dah x de jodoh kiter, nak wat camner.....ngeee......aku pun br tau citer nieh.....padahal mungkin org lain dah lama tau....x pela, mungkin juga dia x nak hati aku yg kecewa nieh bertambah parah...wut can i do? itu semua ketentuan Dia.....aku terima seada'y.....& berharap agar si dia berbahagialah hendaknyer...pilihan hati dia pOwn bukan calang2 org....Doktor lagi...sesuwaiii sgt la dgn dia......aku dpt tau psl citer dia nieh pOwn bkn kawan2 yg sampaikan...tp aku baca sendiri...x pela....siap ader pic bakal dia lagi....nak tau lebih lanjut citer pasal si dia nieh, klik kat SINI
Hehehe...agak2 boley blah x dgn entry aku kali nieh? Ustaz Muslim tuh....kacak bergaya. alim lagi...
hahaha...kelaka plak ayat2 aku malam nieh...k r.....chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...