Sunday, May 15, 2011

Merah??!!

Mode: a'ah, ateh memang suke Oren~

Hari tuh masa kat kg, aku tgk anak buah aku yg sangat notty tuh baru beli jam tangan wane oren. Aku pOwn x tau ni dah kali ke berapa ibu dia belikan dia jam tangan. Dulu, dia mintak jam tangan ben-10...lepas ibu dia da belikan, dia mengamuk plak..katenyer kenapa bila dia tekan button kat jam tangan tuh, dia x bertukar pOwn macam ben-10...hadOi...berpeluh gak nak jawab....sabojela....Berbalik kepada jam tangan oren dia ni....aku tye r dia..... "apsal beli jam kale wane ateh ni?".... eh, hape punya soalan..."kale wane".....bukan sama maksud ker word tuh?....Dia menjawab dengan sopan tanpa memandang aku, tapi sungguh, jawapan dia membuatkan aku membuat sedikit comparism....Dia jawab..."knp pulak wane ateh wane oren? amek la wane merah!!" .....aku pelik. Terpinga2 kejab. Tapi kejab jela pasal x mo tunjuk sgt tahap kebluran aku depan anak buah....Then, aku tye dia balik, "knp plak wane ateh wane merah?"....serius, aku sgt konfius dgn jwpn spontan dia tadi...yela, apsal dia suh aku amek wane merah as my colour. Okeh, jawapan dia sgt bernas!! mungkin sbb akak aku bg dia makna beras cap bernas, tuh yg boley bg jawapan yg bernas...."yela teh...merah ader 'a', ader 'e', ader 'h'. Sama la dgn ateh....ader 'a', 'e', 'h'....sighh**** aigoooo mcm tu rupanya dia pk...dlm pada tuh sempat lagi aku pk kale lain yg lebih banyak sama abjad'y dgn nama aku, tp tiada kejumpaan sebaik wane merah yg mmg byk samer dgn nama aku...hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...