Wednesday, June 29, 2011

Bad Habit

Mode: Asek bad habit jerk, good habit takdak ka?

Lately rs sedikit stress.....tp x tau asal-usul stress tuh dari mana datangnyer...adakah dari rumah (mcm pelik lak, mcm la dah berumah tangga)....adakah dari tempat keje....(hurm, kurang periksa plak)....dll..malas aku nk pk dari mana sbnr'y ia'y bermula.....yg penting, minggu nieh, mmg 2-3 kali gak balik keje, kepala berdenyut2...& terasa ms tuh nk sepak2 orang jerk! x pOwn nk tekan minyak cecah lantai. Tapi, jarak umah dgn tempat keje dekat sgt! x lalu plak nk tekan myk sampai lantai....nk sampai umah cepat2 watpe! huhu....sO, steady2 sudah! boley gak layan lagu on the way balik umah tuh.....tp selalu, 1-2 lagu jerk layan pOwn...dah sampai..huhu....maaf, kesesakan lalu lintas tiada di sini.....& bersesak2 di jalanan, amat jauh sekali! peace yo! mungkin salah satu faktor, aku x cukup rehat! siyes, weekend pOwn sebOk! pergh!!! feeeenat tahu! dgn balik kg, dgn outstation nyer....mau x pengsan! beban keje kat opis, almaklum da masuk setengah dari tahun ini, so kene catch-up balik mana2 yg due kene settle by this year! owh, patut kepala aku semputttt!!!!! huhu.....& punyala x de masa nk release tension, skang, klu aku berfikir nk solve sesuatu perkara, habis jari2 tangan aku, aku 'letupkan'...paham x? patah2'n kasi keluar bunyi...nieh mmg amalan aku sejak dahulu kala...sampai kat sendi2 jari da jadi besar!! haha..tp lately, pergelangan tangan pOwn aku wat jugak! yg x best, bila sehari dua nieh, pergelangan tangan kiri dah rasa x selesa! mungkin sebab selalu sgt kene 'letup'!!!! & dah rs mcm da bengkak sket! hadOi, mana plak nak cari tukang urut kat tgh2 wilayah nieh! mmg x menjangkakannnyer pOwn!! huhu....moral of the story, mmg aku x pernah learn from mistake! aku still wat juga habit tuh! even mmg dah rs pergelangan tangan aku sakit! huhu....& konon2 nk pi layan tenis seround dua esok @ lusa..& tgh berfikir2 jugak, camner nak back-hand? haha! ke laut la jawabnyer!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...