Tuesday, June 21, 2011

Haaaaa....semput!!!!

Mode: Maharaja Lawak Minggu-12

sbnr'y entry aku di petang yg damai nieh siyes x de kene mengena pOwn dgn maharaja lawak...haha...ikut suker aku r nk letak tajuk aper kan...klu rs x sesuwaiii tajuk tu, hurm, watla entry di blog sendiri...sekian maseh!! ;-)
Nieh sebenarnya aku tgh rs x best! okeh, currently aku bukan di tempat aku....aku jauh dari wilayah! haisy, rindu aper yg ader di wilayah!! sO much! windu kete cayang mucuk2 yg kene tinggal kat basement opis! rindu umah yg still dlm mode mcm br pindah (psl x de perabOt)....rindu opis (sbb opis tuh wisma bapak aku).....& byk lagi la....klu state kan satu-satu mau'y sampai esok pOwn x habes! hadOi....nieh br brp jam meninggalkan tempat tingal lagi dikenang, inikan pula tempat dilahirkan! aper pOwn x boley! Okeh, currently aku kat Kuantan! siyes macam haramjadah aku rasa...dgn team yg kene g sini ntah hape2...dgn driver yg aku x brp berkenan! hapekejadah dalam kete x buka radio.....duk dgr mereka berwalkie-taklie sesama mereka dlm bhs yg amat tidak aku gemari! mengong! aku sumpah kang br tau! taula aku bukan bos! haisy! padan muka haku! sape suh x mO belajar tinggi2...kan org dah pandang rendah...huwaaaa....nak balik skrg boleh? okeh, aku bg jawapan sendiri=tidak! ader tugas yg dipertanggungjawabkan kpd aku kat sini.full stop! Saya-kene-duduk-sini-sampai-habes-tugas-okeh!!!! Owh, sgt tidak suka dgn ayat aku sendiri....siyes talk, tahun depan, klu nk suh aku bertugas di kala waktu2 begini lagi...let me choose the place to go...& with who aku nk go! paham!.arghhh......kan heaven klu aku drive sendiri!
Skrg aku tgh tggu kawan aku merangkap laki kawan aku utk amek aku! dgn sukacitanya aku tido umah dia malam ini! sgt selamat!!!! alhamdulillah, Tuhan masih caring pasal aku....Dia tidak membiarkan aku bersendirian di sini....syukur! aku dah kecut perut duk pk nk tido sorang malam nieh....satu bilik, ader 4 katil....sorang2!! how come....siyes x boley bayang! dgn kertas exam lagi...mau'y klu sorg2, malam kang ader org ketuk pintu nk soalan bocor!!! haisy, otak sgt ligat pk benda bukan2...seb baek ader kawan baekkk punyer kat sini....tp terpaksa menyusahkan! alamak....sory friend!!! mmg first class punya service!!! siap amek & hanta...hehehe.....
siyes hati x senang, td iron tudung sampai berlubang! hampeh betulla.....choiiiii!!!! sume wat aku hangen walaupun sbnr'y aku cool jerk nieh....eh, ok jerk...x de papela.....jab2, tdg yg berlubang skrg adalah wane oren.....dilubangkan oleh seterika yg berwarna oren!!! mmg nk ke bakul sampah jawabnya seterika tuh!!! tp tudung itu adalah wane oren! boleh faham x! wane pebret aku! damn!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...