Wednesday, June 8, 2011

Nk kirim boley??

Mode: Bila la plak seruan utk aku nieh!!?

X yah la nk pk straight ke arah itu...cakap psl seru jerk, nk relate dgn kawen! haisy....wat aku hangin satu badan boley.....! Entry kali nieh, aku nk cakap psl seruan....bukan seru nak kawen, tp seruan ke tanah suci.....subhanallah, itulah satu2'y tempat yg aku nk pegi sgt9x!

Musim org wat umrah....hurm, untung betul erk....da dapat panggilan Ilahi, utk bertamu di Tanah Suci...siyes aku sgt jeles! That's why aku da tanamkan azam.....even addicted giler dgn korea, but 1st place yg aku nk g (oversea) adalah Mekah! InsyaAllah, smg permintaan aku ini diperkenankan Tuhan!

Jumaat nieh, makcik aku nk berangkat ke sana...mengerjakan umrah....alhamdulillah....bersyukur, even aku x dapat lagi menunaikan impian nk bawak mak tercinta g sana, at least adik dia da nk masuk kali kedua jejak kaki ke sana.....Ya Rabb, perkenankan doaku...nk sangat rasa'y gi saner dgn mak & abah! Semalam, aku kol mak, & makcik aku da pesan suh aku do some note....utk dia doakan di depan ka'abah! Allah hu Robbi.....even x dapat g saner, Kau permudahkan utusan aku utk di bawa bersama ke Tanah suci.....giler terharu bila aku dapat offer mcm tuh..sOb3x!

sO, dah nk masuk hr kedua...ayat2 duk berlegar2 dalam kepala otak...rs mcm 2 muka surat A4 plak aku nk kirim...boley ker camtuh...mak & siblings sebOk suh doa aku dapat laki ensem, baek, soleh bla3x....tp aku nk suh makcik aku doa dpt laki mcm Seth dalam drama Nora Elina tuh ok x?? huhu......chaw!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...