Sunday, June 12, 2011

On & Off

Mode: aku sgt free percuma...sO, hapdett time!

Since last two weeks, mmg x berkesempatan nk berblog'g....bukan sahajer x sempat nk hapdet blog, nk bermuka buku pown, ada x ada jer time tuh...sgt bz mehh? Actually, kurang lebey mcm tuh la...tp, seronok bila diri aku nieh bz2....there's no space to think bout silly think....& bila my 2nd niece datang melepak kat umah aku, mcm fun plak...yela, biaser'y, sorang2..nieh, dia ader jerk...melekat pOwn iyer...mcm mn aku nk hapdet blog, aku br buka muka buku, duk baca2 wall post kawan aku, tgk dia kat sebelah sebOk jugak membaca wall post kawan aku...x cukup dgn baca, siap komen2 lagik! siap bg pendapat lagi...hadOi..... "tu sbb angah x buat fb, mengarut jerk!", eh boley nk sound2 makcik dia camtuh? huhu...tu satu hal, kene ader cara gak nk tegur budak2 remaja mcm tuh....aku sj nk tgk tahap kendiri dia camner..eh, ape da tahap kendiri.....paham2 sendiri la erk...aku pOwn kua ayat..."diantara adik-beradik ko, ko r yg paling gemuk...dahla gemuk, pastu rendah plak tuh".....tuh ayat aku, then serangan balas dari dia yg wat aku speeches..."cakap utk diri sendiri eh Teh?"......hurm...x boley nk kater hape daaaa......nampak gaya aku punya tahap kendiri kene kuat dulu sebelum nk uji deme2 nieh...haisyyy....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...