Sunday, July 10, 2011

Abg Long Dil

Mode: kuat bunyi ekzos bang?

hr tuh spt biaser aku pick up my niece balik dr keje at 11pm....as usual, mmg aku akan dtg awal...a.k.a sampai dulu sblm dia sampai...da malam2, aku x mo dia tunggu aku plak! al-maklum org skrg jahat'y lagi dasyat dari hantu...hantu pOwn x la sejahat durg...mcm toyol, klu curik duit, sikit2 jerk, ni klu org yg mencuri, dgn owner2 rumah kene tibai! kene bunuh etc! haisyyyy, nauzubillah! mintak dijauhkan....x de sape yg nak mati dalam keadaan ngeri sebegitu! seksa mayat! nak mati tu pOwn sikit punya sakit, ni kan plak nak mengadap azab mati sebegitu. Allahhuakbar!
My niece abes keje katenyer kul 11, tp 11.15 br kua dr tempat keje....& berjalan menuju ke tempat aku tunggu, take time jugak! aku akan tggu dia kat tepi jalan! parking haram jerk! tp as long as driver x trn kete, nk tggu mana2 pOwn boley kan! & kebiasaan, malam2, org yg melayan mid-nite movie akan parking kat tempat aku tunggu tuh....
Siyes, ini adalah kisah benar, bukan rekaan semata2...aku "speeches" tahu bila menengokkan gelagat mereka ini.....ader satu malam tuh, aku da parking baek punya...biaser r, amek lajak sket, psl kang senang nk kua bila my niece da sampai....pastu dtg la 1 kete nieh, ekzos kemain lagi kuat bunyinyer! amek parking depan aku....alamak, kang suusah plak aku nak kua! x pela, aku diamkan ajer...aku tgk'n ajer gelagat'y.....sbb kat blkg kete, ader ruang sket utk aku amek lajak nk kua jab lagi....kete depan punya angkara, punya la lama durang ni duk adjust nk parking betul2 at the side! ape yg susah pOwn aku x tau...padahal depan dia kosong! bukan ader kete pOwn.....dahla dgn ekzos yg agak mengganggu ketenteraman aku nk mendengar lagu.....aku turunkan tingkap sket! x lama lepas tuh, awek dia, kua...aku igt da settle la...eh, pelik plak, apsal balak dia x kua2 lagi! make-up aper? pastu, awek dia nieh pi tgk border kawasan! haisy, igt abg-long-dil aper! pastu dgr awek dia ckp...."lagi2, lagi, lagi....& stop"!!! LOL, kete da agak ganas, sekali nk masuk parking failed! siap ader tukang tgk lagi! kacau betul!!! pakai wira je pOwn! adeh~kete pinjam ye bang? uhuks~opst!!! sori, terlebey suda! moral of the story, mantapkan skill pemanduan dulu, br pk nk make-up kete! okeh! choww! abg-long-dil nk meninjau kawasan!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...