Friday, July 1, 2011

Let's Bersukan!!!

Mode: sukan sebab terasa sudah gemOk...otherwise, itu adalah hobi aku!
Alhamdulillah...pertama sekali aku nk memanjatkan kesyukuran yg tak terhingga ke hadrat Ilahi....mungkin bg org laen, ia'y nampak remeh temeh temah, tp bg aku, ini juga merupakan nikmat kehidupan yg Allah bagi kat aku....siyes, raket tenis yg aku beli 10 tahun lalu, digunakan kembali tika ini....(tp raket jenama bodo2 je r....pakai wit biasiswa der, aku beli tuh! haha).....tp, raket x penting, yg penting aku sgt suker dpt maen tenis! nak2 bila dapat swing raket & dgr bunyi padu bola tenis bila mencecah lantai court! pergh, sgt release! tp al-makllum dah brp lama x maen, bola ke laut jugak la gamak'y!!! sO, sbb dah teraddicted dgn tenis, minggu nieh sampai 2x layan tenis! haha...tertinggal suda badminton'y! InsyaAllah, next week, layan balik badminton! hehe....
Sebelum ni Allah SWT menghadiahkan aku majlis2 ilmu yg mmg aku damba'n selama ini....& sekarang, Dia hadiah'n plak dgn kelapangan utk melakukan aktiviti2 yg mmg pebret aku sejak azali nieh! huhu....
Akibat bersukan terlampau mengikut prosedur,  msk jer court, terus pgg raket nk bahan bola, badan mengalami kejutan budaya la plak...al-maklum, nk conquer court tenis yg sikit punyer besar, berlari2 mengejar bola diserata court (akibat swing terlebey suda, bola banyak out jerk), mmg anggota badan aku melancar'n mogok bersih la jwb'y...eh, bukan bersih 9 Julai nti ker.....nieh yg bdn aku mogok x ikut tarikh nieh aper kes??? & aku rs dah mcm tgh berpantang skrg nieh, walaupun aku x pernah rs pOwn camner berpantang tuh...cuma aku tgk akak aku & org2 lain...hurm, mcm tu la aku skrg! aduuuuiiiiiyai, aper pun x boley! sakit2 badan wo! belasah back-hand sebelah tangan plak kan! mmg nk mengundang kebengkakan pergelangan tangan yg hebat la jwb nyer!!!! tp mcm biaser r, aku pernah learn from mistake ker? =D
Tapi tadi en, mungkin ms tuh anggota badan mmg da start mogok, abes jer game, g r amek resit utk payment court next week, sekali dalam resit ader nama partner aku yg sesama maen tenis tuh...aku kepelikkan bin ajaib nyee punn, sbb masa bayar td, aku yg isi borang, letak nama aku, dalam ht terpk2 mcm bangang, "camne org ni boley tau nama partner aku maen td?".....tgk punyer tgk punyer pk, rupa2'y tuh nama org yg daftar'n payment tuh...nama dia ala2 nama partner aku tuh..haha...lawak ker mengong? zzzzssssszzzzz....nak titunnn dulu ah...esok mau masuk keje kul 7.30 pagi! boley cayer ke aku nieh!  uhh, chaiyok3x!!!!! sukan punyer pasal!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...