Tuesday, August 2, 2011

My Pebret!!!

Mode: Durian oh Durian!!

A week before ramadhan, aku & sibling duk sebOk balik kg! tp big bro x dpt turut serta...al-maklum dia ceo proton! okeh, saje nk bg post dia ceo psl asek keje jerk! uhhh, bowink tul la!! susah nak gathering camnieh taw!
Even penat giler balik kg kali nieh, psl on friday tuh, aku bertolak dr kelantan atas urusan keje kul 9.30pagi, sampai jerk putrajaya, amek baju, then gerak balik kg! huhu.....yg best, aku yg drive okeh! perjalanan dr kelantan selama almost 10 hours di tambah plak dgn perjalanan balik kg 2 jam plus2! huhu, mabeles!
Tp rs berbaloi sgt2!mmg langkah kanan r! pasal tgh musim durian! perghhhh!!! sgt lazat! even bukanlah kebun sendiri, tp kebun pakcikku, kebunku juaaaa.....hahaha...
sO, mak dah kater, esok pagi2 g tgk durian!!! pergh, nyum2!......so, esok'y, tergelincir sket r dr waktu sepatut'y....aku & akak folo mak g kebun tgk durian! eh, mcm pelik lak nak naek moto 3 org, sO, terpaksa korbankan moto adik aku ler gamak'y! membebel x stop dia, psl moto dia x pernah bwk masuk kebun! eh, ape-ade-hal! siap pesan, "moto gear sungkip"! cett, igt aku x pandai bwk! so, let's rempit!! aha~

agak x reti nak free kan gear moto nieh! adeh~

tara~durian x brp nk jatuh
Mak...tlg!!! hehe

eh, cepatlah gugur! aku nk melantak nieh!

rs nak petik jerk!

hasil hr ke-2

hasil hari ke-3~rezeki......

blurpp!! kenyang dah! b1st durian, lunch durian...bla bla

sementara tggu durian gugur, pi kutip cili dulu

kat tgh tu ader 2 pokok lagi durian

penuh boot kete...letak daun pucuk ubi konon x mo bau




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...