Sunday, September 11, 2011

Another Video utk korg renung2 kan

Mode: bukan renung2 kan & selamat beramal!

Entry kali nieh, aku agak lari sikit dr perjuangan yg sedang diperjuangkan! nak2 plak, aku be jerk switch mode blogger kpd mode yg konon2 updated! ok jugak la..melayan jela labu! nk modify blog, hurm....aku x la serajin my fwen yg juger suker mengarut dan membuat kerepek di blog masing2....wat kerepek dalam blog? alahhhhhaiiiii, jgn jd slow sgt boleh? kerepek tuh, merepak lahh! durg yg berblogging2 nieh kan, even da ader laki, ader anak, ader gak masa kan! aku yg single-mingle nieh, rs packed nyer ms nk hapdet2...nk modify2 blog hapetah lagi.....hurm.....

Seminggu yg lepas, bukan seminggu la, psl semalam br jerk jumaat kan....the whole week, mmg x de rs nk keje betul kat opis! siyes! bukan aku sorg jerk yg gitu! yg lain2 pOwn same....klu ader cuti byk lagi, nk jerk aku amek ct sampai ke hr jumaat yg lepas...tp apakan daya! ct tinggal 20 hr SAHAJA lagi! sajer aku wat capital letter utk sahaja tuh....bg panas sikit! ehe~ bukan aper, ct harus disimpan...utk ms hadapan! bukan kene simpan duit jerk okeh!

Aku nk mula bercerita psl tajuk entry.....nieh plak, video lagu slow yg bisa melayan jiwa! eceh! jgn wat tekak aku geli boley, by using word yg berbunga2! enjoice 2 vid kat bawah...mcm biasa, 1-kpop, & 1-mpop!


Yes, aku boley bg kredit kad kt lagu dia, tp klu video, OMO!! klu aku request durg wat video klip balik utk lagu nieh, akan dipertimbangkan x? siyes failed!


Yes, givin' credit to da song & video!!!
Tp ni bukan vid yg aku nk masukkan dlm entry kali nieh..video tuh ader kat opis! so, aku upload jer la vid nieh even kualiti amat mengcewakan!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...