Sunday, September 18, 2011

Jam menunjukkan pukul 3:23am

Mode: Open House

Br kul 3pg....tp percaya x aku x tido lagi! aigoooo.....nieh 1st time tulis entry pagi2 buta sebegini....padahal klu x, aku sdg bermimpi2 indah la time nieh! Al-kisah'y esok akak aku nk invite sibling's husband dia....siblings aku yg ader 2/3 kerat kt sini....dtg beraya kt umah.....nieh td ms aku duk melayan pc awal2 mlm td, dia siap bwk ntbook kt dpur, suh aku layan tenet kt dapur, teman dia......dia ckp tmn dia sembang2 jerk, x yah tolong! tp siyes x sampai ht plak...klu bia dia wat sorg, mmg sampai org dtg esok, x tido...then aku tlg la kacau2 kek.....ptg ayam....ptg bahan2 utk ayam rempah bla bla bla.....
1st td dia baking carrot cake....aku igt tu jer 1 menu yg dia nk settle-down mlm nieh...ghupa2'y, lepas tuh, grg ayam....wat kek coklat.....pastu, ni br dia sebut nk tambah 1 menu lagi utk wat mlm nieh.....kuih apam! eh, dun wori...dia tau aku tgh tulis entry...& entry nieh mmg khas utk dia! huhu....tu dia tgh wat kek coklat..pastu nk wat kek pisang lak! & aku??? tggu kek siap jerk, aku jd tukang rasa! ahaks! td pOwn ms grg ayam, brp ketul aku kidnapped! rugi2....sape suh aku teman kan dia? huhu....nasib baik jugak, siang td da banyak rehat! sO, malam nieh berjaga sikit! Oklah, nti aku letak entry lainz! upload pic hasil utk malam nieh...ni nk tlg kacau2 bahan utk kek pisang....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...