Sunday, September 11, 2011

Jgn msg2 @ kol2 aku lagi



Mode: ............pasal lepas nieh aku switch to public phone

Berita baik lepas bg bonus kt org gomen

Bagi yg gaji agak2 nk-mkn-pOwn-x-cukup mcm aku nieh, agak 'suker' la dgn hadiah lepas raya dr kerajaan nieh! eh, jgn ckp nieh sumer syarikat2 telco yg punya angkara...sebab mereka x leh sesuka hati wat cukai camni tanpa kelulusan kerajaan...even before this, ader hidden tax, tp x ler amek kesah sgt....sbb bukan pertambahan caj! mcm tulah kefahaman aku! nieh, setiap kali nk reload, setiap kali tuh kene byr caj! klu contohnya, aku mmg sehari topup RM1, maka, sebulan, 30x aku byr cukai kpd kerajaan! & hasil'y, pasni boley beli gelang dgn harga Rm juta3x plak kan! mls nk ckp byk, lu pk la sendiri!, nyway, terima kasih PM, byk 'membantu' rakyat!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...