Thursday, September 8, 2011

kpop tuh paddlepop ker?

Mode: dude, juz be urself lahh!

Aku x faham la...cuba gak nk faham kan, kenapa....tp malas plak nk pk! hurm, biarkan mereka....
mereka demam? maybe la...demam k-pop? tau ker k-pop tuh jadah hape? hello, jgnla nk samakan kpop tuh dgn paddle pop plak! adeh, ader gak yg raser nk kene siku nieh..nampak sgt x hapdett langsung perkembangan dunia! demam kpop, klu skrg aku di korea, aku x de hal la...mmg tempat durg kan...even klu jalan2 kt street terserempak dgn bdk2 super junior ker, x de hal la kot....jog pagi2 sekali sama2 jog plak dgn kim hyun joong pOwn, mmg perkara biasa r kot...mau'y bersemangat giler plak aku jog tiap2 pagi klu asek terserempak dgn dia jew!! wiiiii......okeh, simpan sahaja angan2 itu! korea bukanlah negara pertama yg aku nk pegi sgt2 bila aku goin' abroad nti! mana aku nk pegi, x yah la nk sebOk2....psl rs2 kiter bukan ader kene mengena pOwn kan! tp klu rs2 nk sponsor kan tiket flight ker, okeh jugak!! ho2x!

Lately mcm menjadi2 plak benda yg aku rasa mcm pelik bin ajaib sikit nieh...x tau motif..kang pandai2 kater kang, x baek la plak kan... huhu...tp, nk bg tau....juz be urself la....yg nk ikut sgt mcm kpop tuh apsal? hisy.....gaya da ala2 kpop aku tgk....alih2, cuma x brp nk ensem+cute sahaja spt korean! huhu~ klu pompuan tuh satu hal...siap tiru dressing durg sekali! hello, islam lahh! mereka x pela, cnfirm2 kafir laknatullah! mmg cnfirm2 jd kayu api dah....yg duk sgt nk ikut durg watpe kan! alahai......yg lelaki boley tahan la lagi, psl bdk2 kpop nieh, so far x de plak aku tgk durg dress-up pape yg x cukup kain! yg aku x tau-x-nampak, wallah hu'alam la kan....
cer layan vid kat bawah nieh....& cer bandingkan.....boley kew agak2 durg nieh nk tiru gaya2 mat2 korea nieh.....

yg nieh mmg btl kpop ler....terasa aku pOwn nk jOin durg dance! haha......jgn nk perasan boley?

okay! & this one, lu pk la sendiri.....boley x nk disamakan dgn yg ori nieh korean as above?

they r k-pop? eh, silap, m-pop! hurm, boley blah x layan vid nieh? ker korang da blah awal2? aigoooooo.....

Klu rs2 mmg ader kebaikan nk jd spt mereka, mpop kene byk'n latihan lagi kot.....wink2x!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...