Saturday, October 29, 2011

Degil kan!

Mode: Lebih banyak negatif dari positif......


Klu letak pic elok2, boley tahan gak...nieh, adeh! yg pelik kan, mana2 yg da de laki pOwn, kemain lagik upload gamba ntah-hape-hape-ntah! wahai lelaki yg telah dilantik untuk menjadi khalifah....awasi lah kesemua mereka yg akan dipertanggungjawabkan kepada kamu nanti.....mostly ur wife, anak....adik, akak, mak! Allah hu Robbi! besar tanggungjawab tuh...bukan sng...that's why, kamu semua wahai kaum adam, kene lah bertegas..in wut ever reason....apa yg dah wajib, never say NO klu cuba di ambil mudah...dah itu tanggungjawabkan....nak x nak, kene amek tau lahhhh......
x dela....pic yg diletak dlm fb tuh, beragak2 la beb....ader gak aku mencelah2, then, komen aku kene delete! x de hal lahhh! bukan terkesan pOwn kt hati nieh....sharing is caring kan! ri tuh de gak org tye aku kt fb....nape x de pic...then aku jawab balik as shown below

comel jerk pic  nieh kan
So, juz nk bg peringatan pd diriku sendiri....juga sekalian sahabat2 handai...& anak2 wah aku yg kecik2 da pandai berpesbuk....bukan x boley nk upload2 pic....juz pk balik impact di kemudian hari.....letak pic x cukup sempurna dalam menjaga aurat, dah sah2 menjana dosa free jerk..nak2 plak klu org duk tgk pic kiter....nti bila dah mati, x de sape tau password fb kiter, berterusanlah kiter menjana dosa......& for sure berterusan lah kiter menghadapi seksaan di 'dalam' saner......
Cuba tgk muka ayahanda kiter yg tercinta...dgn dosa yg kiter wat tuh, dia jugak menanggung dosa yg sama....tgk abang, adik lelaki......tu semua bersangkutan dgn semua dosa yg kiter wat! x kesian??? utk yg dah bersuami, x syg ke kat suami.....banyak dosa kiter yg dia nk tanggung.....nauzubillah...moga2 kiter dijauhkan dari ancaman dunia di akhir zaman ini......

Terkadang seakan2 terbisik jugak kt diri ni.....klu nk kua, nk pakai baju biasa2 jer.....which is mean, x yah kot pakai jubah etc nak2 plak time matahari tgh meninggi atas kepala.....tp muhasabah diri balik......"aku rela akan panas dunia, tp aku takut akan panas'y api neraka yg panasnya lebih bbrp kali ganda dari panas'y api dunia....."....juga kata2 semangat dr org yg aku syg.....ms tuh mmg tgh panas giler.....al-maklum bila da balik kg ramai2, kene laa bertudung bla bla bla yg sewaktu dgn'y.....kata'y "cuba bayangkan sejuknya air kat sungai syurga"......yelahhh, time kasih kakakku, kerana selalu m'ingatkan aku!!! bila dia cakap psl sungai td, aku igt dia nk ajak aku pi mandi sungai...hihi..aptb! Luv u my sista!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...