Thursday, October 13, 2011

Duhai hati, terima kenyataan ini!




Sajer aku besarkan pic nieh! utk tatapan mata aku yg dah terjaga kul 01.30am td! wat mcm esok x keje jerk! hadoi! migrain da start hit my head! bukan mgrn kot! sbb, klu perkara itu berlaku, x'n bisa aku hapdet entry pagi2 buta begini! kan dah kua ayat sastera! aiseyyy!!! nieh agak2, kul brp aku akan start pengsan kt office esok nieh? aptb!
Pic nieh aku copy dr fb! actually dulu aku da boikot kejab! but, since mcD mesia hr tuh da wat kenyataan yg depa x bg pOwn dana utk jewish nieh, sbb mesia lain dr negara lua.....tu kata depa! depa x hengat agak'y depa tuh francais......wut so on, main durg jgk yg manage semua2 kan! so, bak kater kawan aku, klu rs2 nk beli, juz remember, setiap sen yg kiter guna utk mencekik kat sini, ia'y digunakan utk membeli peluru utk membunuh insan2 yg tidak berdosa kt palestin! hisy!!! x boley jadik nieh! aku kan Love Palestin!
Ok lah, aku jadikan anak buah aku, si Khalid sbg pendorong aku utk menjauhi McD! tau knp? hr tuh dia duk tgk video lembu yg kene mesin hidup2 tuh, jd burger McD! mmg terus dia x makan burger!!! nieh, along aku katre, dia da tgk video yg wat nugget plak! mmg lepas nieh, x makan nugget lahh budak tuh! tp, baguslahh, aku salute!!! tabik spring toing3x! org kater, fikiran budak2 nieh suci-muci (bersih giler)..so, durg senang nk adapt kebenaan! huhu.......la ni, fikiran aku yg x brp nk suci! ssh jugak nk tinggalkan kejahilan! hadoiii....makna benda lain lahhhh...McD x besh! wink ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...