Wednesday, October 12, 2011

Seminar @Tarik-Lelaki?


Mode: Seminar di awal pagi membuatkan aku seperti terkejar2an~

I'm on seminar! dah lama rs'y x berseminar! ok jugak! sebab boley update sket teknologi2 yg ader dalam kepala otak aku nieh! But, agak pelik bukan.....jika aku menyatakan bahawa seminar itu di adakan di suatu tempat yg dinamakan Tarik-Lelaki! hurm! x cayer? enjoices da pic below......
===================================================================
===========================================================
====================================================
===========================================
===================================
===========================
==================
=========
====
==
=
Betul x translation aku? it's PULLMAN lahh

Eh, betul wut aper yg aku translate! Nama tempat nieh tarik-lelaki! i hve no idea apsal durg letak nama ni! but, tempat dia mmg aku suker! ader gak beberapa kali dah m'hadiri majlis di sini..ehem, x de makna aku nk attend wedding kat tempat cenggini! attend technology update sudahhhh!!! ader gak aku snap sikit pic kat sini td.......

Nice

sesedap jemariku jerk nk capture

2 nieh jerk yg lepas tapisan! huhu.....bukan x nak upload pic manusia selain pic pemandangan! tetapi, aku tidak mahu menambah saham neraka di sini! mana tau, esok lusa aku mati, that pic will stay dalam blog nieh sampai bila2! x molahhhh....hehe......

Aku nk citer psl aku yg mengantuk giler ms attend seminar nieh tadi! adeh~ penat melayan mater! sambil2 tuh menyembang dgn org kiri-kanan nk bg hilang ngantuk! pastu kacau org depan plak! haisy, yg duk keliling aku sumer officemate lahhhh! Yg wat bersemangat, psl lucky draw = ipad2!!!! but, aku mmg x luck! x de rezeki gamaknya!!!! cuba lagi lain kali yep!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...