Friday, October 14, 2011

Wish to be there!

Mode: Smg Allah menjemput aku ke sana!



There's no word to describe....Subhanallah!!! chantekkkkkk!!! sgt3x!! Dlm dunia nieh, tempat yg aku nk sgt pegi.....adalah di sini.....Tanah Haram....Couples of years before, mmg da tanamkan azam, nk pegi sini dulu! teringin sgt nk sembahyang kat depan ka'abah....nk b'munajat byk2! nk doa byk2 kat situ......nk pegi jugak tempat2 tinggalan sejarah....kat mana rumah Nabi....kat mana gua Hira'.....Allah hu Rabbi! smg satu hr nanti, Allah menjemput aku ke sana! Tp sedih, bila dgr cerita, yesterday nite, ustaz ms kuliah cakap, tempat tidur (rumah) Saidatina Khadijah akan dibangunkan.....nk wat tandas kat situ....mereka x nak remain that as history! Juz wanna let's the history gone! Allah hu Akbar!!! sejauh mana kebenaran ini, wallah hu'alam! thiz is juz rumors! bkn nk bg tau story sembang, tp aku dgr nieh pOwn dr citer ustaz tuh! x plak aku tye dr mana dia dpt tahu! juz, adapt jer terus masuk otak, & save! tp, dlm ht agak terkilan! bukan ker tempat2 sebegitu, ptt'y dijadikan tontonan kiter nieh...umat akhir zaman! spy dpt m'insafi diri.....lebih2 nk citer, x tercerita lahhh! cuma, rs cemburu sgt for those yg dah dapat jejak kaki kat saner! YES! aku cemburu tahu! mudah2an Allah bg aku peluang itu! aminnnn...sape yg x nak pegi kan? aku jugak cemburu dgn dak2 yg dapat further study area saner! pergh!!! bertuah'y mereka! ganjaran ibadat yg berlipat kali ganda! bestkan!!! Jom doa sama2! smg satu hr nanti, kiter dpt jd tetamu Allah!!!....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...