Thursday, November 3, 2011

Nuffnang

Mode: x reti2 lagi nk click? meh sini aku ajar!

Hari ni dalam sejarah.....da nak setahun sejadahchenta nieh, br aku nk create nuffnang acc! sbnr'y aku da lama sign up, tp x guna sahaja...reason paling kuat adalah=tidak rajin! eh, plizlahhh....
Oleh kerana 2-3 hr nieh duk fenin pk mcm mn nk settle'n ptptpu aku...& disebabkan ht da rs malas nk tacing2 dgn kaedah ptptpu memilih aku secara rawak, aku rs nk lump-sum jerk! & jgn terkezut klu pasni aku membuat keputusan utk berpindah ke Yaman atau Brunei...kerana aku rasa aku boley hidup dengan aman di sana! Bukan ker aku selalu berangan, nk g tempat yg jauhhhh....yg mana x de org kenal aku.....& i will cont. my life there! Br tulis, da terasa aman'y! the great feel, to leave all the kind of things yg wat aku rs x best di sini! andai dapat ku undur waktu~yg nyata, x akan dapat! Let the bygone be bygone! Pedulikkan hape org nk kater...yg penting aku tau wut is exactly happend! That's it!
Berbalik ke cerita asal..nuffnang punyer adv aku da letak kt side bar blog aku nieh...so, klik ler sehari 100x....cepat sket aku dapat melakukan penghijrahan ke Yaman! pergh.......pasal aper aku asek ckp pasal Yaman? Last tuesday, ms kuliah, Ustazah tu cakap...kat Yaman yuran belaja dia 12 hengget jerk setahun! pergh!!! mabeles....that's why mana2 student kiter yg blaja kt Yaman, bila balik Mesia nieh, terkezuut beruk bila tgk bayaran pengajian yg sampai puluh2 ribu! aduhaiiiii......no wonder, org mls nk further study dahhhh! duk jela diam2 kat sini! aptb!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...