Friday, December 9, 2011

December

Mode: Wake Me Up When December End~

Rs'y br wat wut-to-do-list utk year 2011....tetiba da sampai ke p'hujung tahun! boley? aper yg dlm to-do-list satu pOwn x de yg jalan...how come? huhu~begitulah aku...juz go with da flow, rs x mampu, juz wat jer aper yg terdaya diri & hati ini nk gapai....yg x tergapai, belakang kira...
The whole week, seems mcm bz sgt! bz ker? lebey kurang la kot....nak2 plak da masuk my month! it's december yeow! & as usual, masuk jer december, mcm2 lah yg akan jdikkan!.....
Aku diserang allergic lagik! kali ni agak teruk....& mcm biasa, pegi klinik, aku akan dpt ubat sama jugek....& skrg nieh cb avoid benda2 as suggested by Doc! Alhamdulillah, rs allergic tuh da semakin hilang....& br lah jari-jemariku boley wat tarian ballet di atas papan kekunci inih....hehe
Sbnr'y, aku tgh frust! hajat di hati nk balik Kota London Tinggi smlm, tetapi tidak kesampaian....boley plak bas ke kota x de utk date smlm...& tiket train sold out! *hampa*kuciwa!
Tp, mungkin ader rahmat jugak....penat lelah aku sejak seminggu yg lalu pOwn x hilang lagi....oso, got attacked by flu sampaikan suara aku da jd suara rock kapak! ader la aku wat dosa kat Dia nieh...tuh yg Dia bg aku flu manja2 gitu....tanda peringatan Dia utk aku....juga tanda Dia sayaaaaang aku....hehe....syukran.....TQ Ya Allah, atas peringatan ini....
Hari nieh cuaca baik sgt.....panas terik.....sebaik rs hati aku...hehe.....yelah, harus positive all the time kan! harus bersangka baik! i luv it! apa2 yg terjadi dalam hidup kiter, baik atau buruk, sentiasalah bersangka baik dgn ketetapan Allah.....mesti ader hikmah disebaliknya! percayalahhhhh~
Dah 12 Dec, tp ni br entry kedua bulan nieh..haisyyy......bukan kelas da x de ker? dah tu, awatnyer aku duk loklak-ntah-wat-hape-ntah? huhu......ala, bg lah otak aku rest sikit....al-maklum penat naik Tanah Rata x habes lagi....huhu......a long journey okeh! perghhhhh.....mabeles...
Ape yg aku nk tulis sbnr'y, aku pOwn x tau! haha.....rs bosan, tp as usual, tiadalah kerajinan di dalam diri ini utk keluar dr rumah ini... :) isy, x de kejelah...baik duk umah diam2 lagi baek wut! even my bumblebee da menjerit2 kat bawah tuh (aku sorg jerk yg dgr dia menjerit)....hurm, menjerit mintak dimandikan! kotor sgt! tp.......sgtlah x rajin nk kua! but, aku sendiri da cannot blah dah dgn kekotorannya itu! otuke? eh, someone yg rajin, tlg pi basuhkan kete caye boley? hihi.....wat gatal plak eh! hape ader kene mengena nk sesuka hati nk suh org watkan..pi wat sendiri lahhhh.....BAIKLAH......chaw!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...