Wednesday, December 14, 2011

Makan Dalam Hutan

 Mode: Hari-hari makan kat sini pun x pe..hehe~

Aku nk describe pOwn x reti lokasi tempat nieh...kira area Desa Pinggiran Putra la kot klu x silap...& menghala ke kajang ikut jalan belakang.....aku nk citer lebey2 pOwn x reti pasal br 2x g makan kat sini...& pegi kali ke-2, still blur2 lagik jalan'y...hehe.....kedai kat sini provide sarapan & lunch sahaja....klu sarapan, aku x pernah try lagi la....tp klu nk lunch kat sini, kene call dulu, book tempat..klu x, jangan harap! pasal tempat penuh & lauk habis! Lauk dia plak, berlainan ikut hari.....kira kiter makan ikut pakej lahh.....menu utama dia...masak lemak cili api....memang slurpp! klu x salah ingatan, hari isnin-ketam, selasa-ayam, rabu-udang, khamis-ketam, jumaat-ikan masin+nenas....semua nie masak lemak cili api yeow! complete dgn sambal belacan.....sayur.....side lauk (ayam goreng, ikan goreng, udang goreng).....& klu amek air per jug=air sirap...or else, air order asing2...

x guna nk citer banyak....enjoiceee the pic lahh~

Kete parking kiri-kanan jalan...mcm pi kenduri kawen plak
Packed dgn org yg kelaparan! those person, aku x knl pOwn
tumpang snap yer kakak2...abg2...
Tu dia! pergh!!! mabeles....ketam masak lemak yew!
Side lauk...ayam goreng yg mmg besh (i loike)
ikan goreng yg opismate aku makan sampai 4 ekor...
sayur tauge goreng biasa sahaja...
Let's grab the crab! hehe

Kedai bawah bukit
Org yg selera bandar...or else selera2 anak Dato' yg layan
kedai ader air cond bagai...x yahla gi sini...nieh selere kg !

Okeylah...serius direction aku bagi nieh...klu dr ptjy, pegi ke arah Taman Pinggiran Putra.....tapi jangan masuk kawasan pinggiran putra tuh....amek sign board arah ke kajang.....end of the road, ader simpang...amek kiri....turun bukit, then naik bukit...kat belah kiri ader court...masuk simpang kiri lepas pada court tuh...jalan terus jerk.....tgk side belah kiri...nanti akan nampak kete banyak2...tara! da sampai......
nk g walk-in ms lunch boley, tp kene awal sikit.....psl meja sume nnt depa akan tag dgn nama org yg booking by call......klu ader luck, dpt ler meja kosong...klu x, balik jela.....hehe.....no tepon kedai tuh, ader kat opis...klu aku rajin, nti aku hapdet entry nieh....klu x rajin, paham2 sudah! harap maklum...hehe...

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...