Tuesday, December 27, 2011

UAI

Mode: Dia seorang Ustaz, yg bukan hanya tahu berceramah....juga boley join cycling dgn basikal fixie.....juga layan dslr mcm bdk2 muda skrg....bagi aku dia rock sbb dia pakai volkswagen golf gti yg mahal tu...pergh!!!

Fenomena UAI, x tau nk kate hape lagi dah.....pada aku, aku telah membuat satu kerugian yg cukup besar sebab masa aku belajar dulu, aku x hadir dalam majlis-majlis ilmu sebegini....or else, bahasa moden'y, talk by ustaz/ustazah etc....pasal apa, dulu 3 tahun aku duk kat Dungun, terengganu.....but, very2 menghampakan sebab aku x kejar ilmu akhirat yg banyak kt sana! klu ada pun, setakat yg ada dlm kampus sahaja! hurmmmm....The most yg sgt2 aku kesal, adalah aku x attend pOwn majlis ilmu by UAI.....tp x sure lah, masa tuh UAI da start bagi ceramah ke blm.....sebab mmg time belajar dulu, x pernah aku tgk/dgr ceramah dia......wallah hu'alam....wut past is past! so, skrg, ms utk memandang ke hadapan!
Seriusss aku kata dia rock! x caye? roll pic kt bwh!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


else
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
& kata2'y penuh suspend! yg terkadang, klu kita x baca habes, mmg mudah salah faham!


siyessss! Ustaz ni lawak! hehe....i loike~


*oho! peringatan utk diri aku sendiri..& sahabat2 sekalian......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...