Monday, January 30, 2012

Kayu Manis

Mode: Happy belated birthday my dearly sis & happy earlied birthday my bro-in-law

Ini adalah destinasi wajib setiap tahun...nk makan hr2 pOwn boley, tp aku x brp nk mampu! hehe......cukuplah sekadar menyingah di sini every end @ awal tahun...utk meraikan hari kelahiran......which is, ms my best buddy bujang dulu......by nov aku akan open table utk dia kat sini....& by dec, dia akan open table utk aku kat sini! itu acara wajib setiap tahun......tp, since dia dah jd wifey nieh, aku x nk kacau sgt! apedehal, aku dah mmg biasa sorg2 kan....sOb3x!

Last weekend, berkesempatan makan kat sini......slurppppp....x terkata kelazatan'y! hehe


Cold Longan is mine

makan mcm nieh je pOwn, best!

Chicken Lemon...rs mcm kat Pakli

Siakap hape ntah...my b.i.l's fav

Butter prawn..my fav...intai2 pOwn kalah hokeh!
shaking snap! psl aku tgh membaham mereka! haha..

Mcm biaser, pegi malam, ketam is sold out! haih!!! frust!!
Total: as state below!

Tp, siakap tuh mmg best! even, aku yg x brp suka ikan nieh pOwn, boley layan!!!

So, dah kenyang, mari baca doa lepas makan....

Umi Dzaffrin mesti igtkan...doa dlm dewan makan ms skool dl..hehe


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...