Sunday, February 19, 2012

Cintaku

Mode: Sampai bila2 pOwn, cinta aku utk mereka tetap utuh!

Siang td my dearly Mak, call me! br jer aku rs aku call die....boley td dia cakap....asal aku dah lama x call? hehe...mak, mak! ader ke kate'y mungkin aku pi outstation? boley plak dia main2 buat andaian dgn my father is a hero kan! haisyyyyy, bila ms plak anak mak nieh dah x reti inform klu kene keje luar? sgtlahh tidak akan rs best ht ini klu main sembunyi2 begitu okeh! Dun wori lahh mak....walau mcm mn try nk sorok pOwn, stillllll.....akan let u know jugak! u can trust ur daughter!

Td, duk tgk pic......as i told before, klu smlm br balik dr kg, hr nieh aku akan rasa rinduuuu kat mereka! huhu......& lately, mum's dah start bising2 balik! hurm, bising psl abah punya wish kt aku ler....omo! no wonder aku duk rs x best kan! yes, mak&abah mmg patut concern bout that! tp, concern mereka itu, buat aku rs cuak plak! uhhhhh....juz dunno how to describe! Mak kater "usaha".....well, yes mum, i try enough! bukan bermakna anak mak nieh dah stop trying! NO, juz, give me sometime! untuk mengharap pelangi yg indah itu timbul selepas hujan yg lebat, akan mengambil masa kan! begitulahhhh yg aku cuba sampaikan....b'pegang pada janji Allah...kerana janji Allah itu pasti! bukan mcm janji manusia! yg suka berjanji mcm2...berlori2..tp, last2, rubbish!

Setiap yg berlaku, Allah dah create dgn baik! ader hikmah disebalik apa yg terjadi! at least, till now i can pay full attention to both of u rite! insyaAllah......at least i try my best to repay! even, sikit pOwn aku rasa aku x mampu lagi utk membahagiakan mereka! juz dunno how to say! sedikit sgttt usaha aku! tp, at least, aku cuba sedaya yg mampu! mak faham! aku sedia maklum akan hal itu! try to fullfill anything yg dia ask for! but, i'm juz try my best mum! kemampuanku terbatas~

Last not least,
Mak & Abah....
terlalu besar pengorbanan kalian dlm menjadikan aku seorang manusia....
insyaAllah, krn kasih & syg yg dicurahkan kpdku selama ini.....aku cb jd yg tebaik....
jika bukan utk diri sendiri, aku cb jd yg terbaik spy hati mak&abah sng melihatku begini....
semua'y ku buat atas dasar cinta, kasih & syg yg tidak terhingga buatmu....
& segala yg ku lakukan, semua yg baik adalah dr Allah SWT Yang Maha Berkuasa.....
& segala khilaf, adalah dari diriku sendiri.....
smg Allah beri aku kekuatan....seperti mana DIA beri kekuatan kpd kakak2 ku utk terus memberikan perhatian kpd kalian.....

More than words.....Lot of Love & Miss......





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...