Thursday, February 9, 2012

Ketagih merapu

Mode: aku masih belum berjaya utk mengasah pensil, so, jom layan aku merapu lagi

Insomnia kembali menggamit diri! tahu aper insomnia tuh? ia'y bukanlah makanan yg sedap utk dikunyah! betul!! sgt tidak sedapppp.....terseksa waktu istirehatku!!!

Hr tuh, ms kt opis mengadap mata yg dah nampak bantal2 empuk......sambil2 berkata.."apsallahhh ngantuk sgt nieh? Yup! mmg that time rs mcm nk sendal sebatang mancis dipatah dua di kedua belah mata! betul rs mcm ngantuk giler......tp kugagahkan jari-jemari menggerak2n mouse tanda aku sdg bekerja dgn keras!
X puas ht sbb mata mcm rs x best sgt, aku hadapkan cermin bulat yg ader atas meja mengadap muka aku....sekali tgk...."pelik".....aku x pernah hadapi situasi begini....mata x merah, tp keliling mata.....(eye liner yg biasa org pompuan letak celak tuh) merah.....serupa mcm ko pakai eye-liner wane merah nipis! haha.......kelaka plak.....x tau plak, mengantuk yg tahap gaban begitu, akan menghasilkan eye-liner sedemikian rupa.... lol!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...