Monday, February 13, 2012

Sate Tulang

Mode: Akak aku yg beria nk makan, aku yg dapat dulu....hehe

Firstly, nk say sorry to my lovely sis...psl ms blk kg last week, beria kami redah-kasi-pecah......kami carik kt mana lokasi sate nieh.....tp, mungkin x de rezeki, tidak jua ditemui....
Dah alang2 ku di seremban td, ku redahi jua jalan2 berliku utk teruskan usaha mencari!.....yg aku tau dr sumber2 yg dipercayai, ia'y terletak di jalan pantai......i means, jalan ke jelebu! tp tulah.....cer try google, brp pjg plak jalan pantai tuh! hadoi.......
So, mark point, sbnr'y dh terlepas gerai nieh....tp u-turn balik! sbb kat situ nampak org mcm meriah jerk......sampai jer, x turun dulu, aku usha dulu dr dlm kete....bc pape yg patut.....
then, taraaaaa........betui2x! heh~


Boley makan di situ

Betul2 tepi jalan ke Pantai

Juz mark thiz sign!

Mmg besar sate tulang! 

Jemput makan

Aku rs berbaloi lahh kot sate nieh rm0.80/pcs.....psl besar! 1st time makan, kira ok lahhh.....boley diterima! tp, anak buah aku makan, dia tye, "mcm mn nk makan ni? ader tulang".....adoiyai....aku kater, "buanglah tulang tuh".....jadi'y, dia makan secucuk jer, tp lama'y mcm makan 10 cucuk! haha...kelaka lah kau Nem!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...