Monday, March 19, 2012

Workout

Mode: Aku rasa penimbang tu rosak!



x cayer? eh, kemonlahhhh....tolong caye! adeh~ mmg benda tuh rosak! x mungkin jarum itu menunjukkan lebihan 2kg! OMO! 2kg okeh, bukan 200g! betul kata2 mak! betul pandangan mak! walau pOwn aku cuba menangkis kata itu, namun, dah terbukti! ia'y benar!!!!

Tolong sesaper yg bahek hati, aku kepinginnnnnn hadiah ini....x pela, even besday aku lambat lagi......in-advance bg hadiah, aper salahnyer kannnnnnn.......

Nak sgt!

             




                                 Perlu sgt!







                                                                          Pentinglahhh jugak!







yup! urgent!!!



















Anyone boley bg x benda yg serupa dgn mangkuk hayun nieh secara FOC kat aku! mesti aku lebih bersemangat nk workout!

Huh! br 5 minit main lompat2, dah rs nk pengsan! aptb!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...