Monday, April 2, 2012

bear it!

Mode: What comes around, goes around

These days, rs mcm x best....wut kind of feeling? i juz dun have any idea about that...juz go with the flow....wut happend with myself? hurm, 110% of sure, i dun know.......people come & go! but why? also, i dun know bout that! huhhh! hr nieh rs mcm nk lempang laju2! tp, nk lempang sape? kang tetiba aku lempang org kang, x psl2 aku dikejarkan ke hospital psikiatrik! betul ke ejaan aku tuh? lantak lahhh....ader aku nk kisah?
Org sesuka ht jer nk wat pape kannnn....or shud i? aku pOwn nk wat sesuka ht boley? uhhhhh, "mana pegi Ad-Din islam dlm diri kau Amna (bukan nama sebenar)?" nah, sesi aku tanya & jwb sendiri!
Aku juga manusia biasa....yg terkdg terleka dgn dunia sendiri......but, day by day......i strive for a better tomorrow....can't u see that?
And also, terkdg, aku sendiri penat! so, aku nk duduk diyam2 kejab! klu boleh, bercakap pOwn aku x nak! boley x? even, klu org tye pape pOwn, aku nk diyammmm jerk.....x nak jawab.....bia la org nk kater aku ape pOwn....hisy! Tp, terkdg bila aku lantang bersuara, ader gak sahabat yg tegur......dgn org tua kene hormat.....huhu...khilaf diriku yg hina-dina-minar......(tatabahasa ciptaan sendiri)....maaf! klu rs x boley terima maaf org, tuh masalah diri sendiri....sekian, maseh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...