Monday, April 2, 2012

Mawaddah semakin hambar

Mode: I'm Leaving!

Asas kepada sebuah 'pembinaan' rohani yg baik...3 tempat yg perlu diislahkan (dikemaskan)...
i) rumah
ii) sekolah
iii) masyarakat

1400 tahun yg lalu.....Nabi Muhammad SAW berkata: "Perhatikan siapa seseorang itu berteman". kerana, seseorang itu akan cenderung untuk mengikut gelagat teman2'y..that's why, teman memainkan peranan penting dalam kehidupan......Suasana persekitaran bisa mempengaruhi....

B'dasarkan hadis ini, menguatkan lagi telahan aku......yg ku kira, agak tertekan dgn keadaan skrg....which is, social network, yg org yahudi create nieh, ader baik & of coz lah ader yg buruk! yg baik'y, we can spread the info......we can share......but, the bad things also menyelit2 jugak! adeh!!!! #tensi
& nowadays, aku rs nk deactive all the things.....tp kang, x senang duduk plak klu group wisma tani tuh sepi tanpa kehadiran aku...hew hew hew~ #wismatani tuh group family! it's taken from my daddy's name~

Jelek! & rasa nk remove mana2 fren yg posting ntah hape2! yg upload gamba sesuka hati tanpa hirau penutupan aurat dgn sempurna.....nauzubillah! PENAT tgk! tuh yg terasa nk removeeeeee sesape yg berkenaan! sbb aper, aku nieh x cukup kuat utk bertahan! yg terkadang, kepala nieh tergeleng2 jugak......adeh~otuke? & dgn iman yg nipisssss nieh, rs mcm x cukup kuat jer.......mcm lagi menambah dosa jer......Allah hu Robbi! ni br sikit! Nabi Muhammad SAW dulu, mcm mana la agak'y..i juz....can't imagine!

Any how, wut ever it is, klu rs kurang sng dgn sindiran2 aku thru my post......klu rs x boley terima kata2 aku.....adalahdialu2kan utk remove aku dr frenlist sesiapa yg berkenaan! eh, i'm SICK enough lahhhh....bosan tau x! ur part in my story, is over!!!! aak!
YES, dgn berbesar hati, i am letting them GO! juz like, i'm flushing u thru toilet bowl! maseh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...