Thursday, May 24, 2012

Permintaan

Mode: Allah x bagi apa yg kiter nak, tp...Allah bg apa yg kiter perlu...

Mereka x faham, x cuba faham atau mereka mmg x nak faham???

Jika ditanyer, kenapa x kawen...kan senang klu kawen, pape laki ader.....Allah hu Akbar! Tanyalah pada sesiapa yg cinta akan sunnah Nabi tentang perkahwinan.....dah tentu, jawapan'y, "bukan aku x nak, tp jodoh belum sampai lagi"....kahwin itu sunnah Nabi, aku SGT sedia maklum....semua'y telah dutulis sebelum kewujudan alam lagi......so, knp nk argue pasal benda nieh.....igt sajer2 x nak kawen ker? igt senang nk cari lelaki yg betul2 boleh memimpin? kawen, bukan perkara main2.....salah langkah, senang2 jer tempah highway ke neraka! tu bukan apa yg kiter nak! sape nk masuk neraka??? nk harap jd anak yg solehah, mcm da jauhhh jer.....sbb bg aku, aku sedar, aku bukan anak yg baik....
so, nieh, last chances, nk harap jd isteri solehah jela....nk harap jd ibu mithali! tp, ntah mana2, ntah bila2......aku boley sabar, org sekeliling plak yg kurang sabar! padahal aku bukan mintak duit org pOwn nk hidup! sampai hr ni, aku bayar kete sendiri, makan pakai duit sendiri.....x de pOwn aku susahkan hidup org....ker sebab kekadang aku menyusahkan org, tu yg org sebOk2 suh aku kawen.....adehhhh, yela, pasni x nak mintak tolong sesapa dah.....pape, bia aku dgn Allah jer.....so, x dela org bising2 kan....
Klu betul2 faham akan tanggungjawab, org x akan argue benda2 cenggini! kang klu main sebat jer kawen dgn ntah sape2, x pasal2 saham neraka aku bertambah...sape yg nak?
X yahla ckp banyak, doa kan jela apa yg terbaik!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...