Thursday, May 17, 2012

Sape Lagi Laju

Mode: Kawan opis aku kater "ader pasang surutnyer"


Dah lama x berlabuh di sini....windu wooo! tp, kesihatan x mengizinkan dua tiga menjak nieh....Alhamdulillah, sakit itu adalah salah satu ujian buat kiter...tanda Allah sayanggggg kat kiter......bila kiter sakit, seumpama berguguran dosa-dosa bagaikan dedaun kering yg jatuh dari tangkainyer...terima kasih!!!! syukur alhamdulillah atas kasih sayang ini Ya Allah....

Alhamdulillah, Allah masih bagi aku kesempatan utk terus berjuang...terus berkasih sayang di dunia ini....terus menambah bekalan utk hari pembalasan....syukur, aku masih bernafas...sekali lagi, syukur alhamdulillah Ya Allah....

~stop citer sakit-makit~ kang klu bg tazkirah pjg2, bukan boley terima benor ye dop! aptb!!

Kembali ke tajuk asal......apa yg laju? haih!!! dr kul 8 lebey td aku try access tenet, taapiiiiii laju SGT.......sampaikan aku rs siput lagi laju bergeraknyer! haih!!! #tensimaknak! elok2 N3 boley buat sampai 10, nieh aku wat 1 je lew~ td idea mencurah2....skrg, idea da kene perah la pulop!

Hari ni, certain road kat Putrajaya, da start kene tutup.
Mana aku tau? hurm, kawan aku bg tau...al-maklum ler, aku bukannyer duduk ptjy ye dop! aku kt oberseaaa nieh....nape? x cayer? elehhh, sajer la aku x nk upload pic! kang riak plak....kah kah kah..
Kater kawan aku tuh, ptjy nk sambut Hari Belia....tahun ni lagi grand dr tahun lepas kater'y.....owh, ape lagi kater'y yer....hah, mcm2 aktiviti....manfaat ke x? idok ler teman tauuuu! x koser teman nk sebOk2 penat'n diri nk pi sambut hr belia bagai!!! konsert/mini konsert semua ada.....grup dr korea pOwn ader....hisy, x kesahla grup dr mana pOwn yg dtg....jom heboh, jom x heboh....semua ada! huh! dah confirm2 campur lelaki pompuan, melalak sana sini ye dak! dahhhhh, program2 cenggini, boleh pulok? MFK x keluar fatwa pulok? haaa sudah!!! padahal, dah terang-terangan remaja lelaki pompuan terkinja2 duk tgk konsert nanti ye dop! alahaiiiiiiii.......malas nk citer pjg! dah ader akal fikiran Allah bg baik2, pk lew...kbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...