Sunday, September 16, 2012

Family Gathering

Mode: it's only happend once a year!

Malam raya da mcm raya cine dah aku rs! ni bukan stakat bga api budak2 dah ni! ni dah mcm stok bga api yg durg sambut malam merdeka! bunyi toksah nk citer! mmg wasting je ko bukak tibi konon2 nk tgk citer raya! adoiyai! nk di marah kang, abg ipa sendiri! bersama adik sendiri.....x lupa jiran tetangga sendiri! boley plak main perang2 kan! perghhh! x semena2, aku pOwn join sekaki! wakaka! syokk woooo......ko x yah nk duk hitung brp riban depa duk perabih nk beli seme benda alah ni.....huh! siyes x do kojo! bahek bg wit kt aku ader pekdah!!! kannnn

ni di antara pic yg aku sempat snap


Settle bab maen bga api! ni citer makan2 lagi....as usual, pakcik akan sponsor dgg rusa wat sate! huh! mmg stok makan sampai x lalu nk makan! haaa, boley paham! malam raya kedua, depa blk ramai2, pastu depa duk cucuk sate..aku awal2 da masuk bilik! kroh2x! tiba time bakar, aku lahhh yg byk makan! ader aku kesah! huhu

sate nieh mak aku wat sendiri! yummy! sedap woooo


Makanan hr raya....rendang segala bagai! adoiyai....mmg failed! semua'y aku x capture! siyes, very the busy....henpon pOwn ntah mana2 ntah aku letak! rendang pOwn aku x makan dgn puas hati! psl tetiba dah habes! sentap betul! asek hidang jew, time aku nk makan, sume da sold out! x pela, bukan rezeki...(padahal pepagi raya aku lah yg melantak x hengat dunia....dah habes tuh, time aku nk repeat buat kali ke brp ntah kannnnn)....haha.....

Kenangan di pagi raya, blm sampai turn aku nak salam2, air mata dah mcm air terjun! acaner tuh? huhu.....kbai!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...