Saturday, September 29, 2012

Frens yg jd wifey, aku yg kena tabah

Mode: Bila ramai frens yg da kawen, aku kene tingkatkan lagi ketabahan diriku.....

1st thing, aku nk ucap syukur Alhamdulillah....frens2 sume da kawen...da ada anak.....da nak kawen......best buddy pOwn da ader anak! Alhamdulillah, mereka telah ketemu pemilik tulang rusuk mereka! & alhamdulillah, they really a gud wifey! apa2 pOwn, asbend didahulukan....mana2 yg still singlemingle mcm aku, dun worry, kiter enjoy dulu! ngeee

So, apa kene mengena aku kene tabah plak bila durg dah jd wifey?

Okeh, disebabkan durg tuh kawan aku, frens is forever lah kan....takkan bila da kawen, memasing nk cut of the relationship dgn aku! hamboih3x! ahkak pong ader hati yg uols kene jaga hokeh!.....but, worst come to worst, aku rs, ini adalah hakikat! sebab, once klu a girl get married..........

jeng jeng jeng....

klu ko kol durg nieh, durg x angkat, itu adalah perkara biasa!
ko msg, 2 minggu br dia balas, itu perkara biasa!
ko email tp x de reply, itu perkara biasa!
ko say Hi kat pesbuk dia wat dunno, itu perkara biasa!
time ko nk kawen, ko nk calling2 durg nk tye pendapat bagai, still no respon, itu perkara yg aku jangka!
ohmai!!!! no wonder aku kene tingkatkan tahap ketabahan aku! kesabaran usah cerita! kekadang marah jugak hati ni!

So, sblm aku jd wifey org, aku nk bg note kasihsyg sikit kat bakal asben aku boley? supaya lepas bergelar wifey, aku still boley togethergether dgn kawan2 aku.....



i do have my frens that i love...please gimme ur permission, that after married, i still can givin some of my time to my frens.....at least ukhwah fllah abadan abada antara kami akan berkekalan till the end....
hencik suami, perjuangan hidup di jalan Ilahi, disulami dgn pahit manis yg ditempuhi bersama rakan2, sahabat handai....izinkan perjuangan ini diteruskan bersama2 mereka supaya kasih sayang antara kami akan mekar sehinga ke akhirnya...
hencik suami, bukan niat nk less kan time utk hencik suami, tp sahabat2 sy juge manusia biasa yg trekadang memerlukan sy dalam hidup mereka...*acewahhhh, konon2 aku very the important person lak dlm hidup kawan2 aku kan...
Tp hencik suami, klu x bagi, x pelah....
*last2, nanti aku pOwn rs aku akan jd mcm durg! so, lepas kawen, aku x de dah blog! x de henpon! x de pesbuk.....sekian

~disgusting lah korang nieh...mencik taw! tammo kawan lahhh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...