Thursday, October 4, 2012

Cik Ted

Mode: #Adam dan Hawa  *igt ni tweeter ker nk wat hashtag? 

Umah aku x de astro. Ini bukan citer rekaan! tp, citer ini benar belaka.....heh~ sebab aku akan rasa membazir giler klu pakai astro! channel yg ader pong, x tertengok! ni kan plak astro yg berchannel2 tuh! x yahla nk wat berlagak konon2 banyak duhet!
So, acaner aku terlayan citer adamhawa nieh? ohmai! akak opis sgt rahjinnnn...dia donlod citer best2 kt umah, pastu share kat aku yg x de astro nieh.... *terharu sgt2x! so, time tetiba keboringan melanda diri kt umah, aku pOwn layan ler citer nieh! pada aku, citer adaptasi novel yang nieh lg best dari ombakrindu yg mmg berombak ntah hape2! for me, variasi pelakon dlm adamhawa lebih bahek!

Cik Ted! alahai, verythegebu kott aku rs teddy tuh! geram jerk aku nengok si ainhawani duk peluk2! *terus aku bergegas carik balik novel adamhawa yg aku beli time jahiliah dolu2. Seb bahek novel tuh x dapat dikesan, akibat dari aktiviti nomad aku yg suka berpindahrandah...ngeee

AinHawani~watak ni mcm biaserk2 jerk memula aku nengok....pelakon pOwn ntah sesape aku x kenal! tp, dr episod ke episod, meninggalkan kesan jugak watak nieh sebenar'y kt hati aku! Im very envy with AinHawani! bukan sebab dia dapat kawen dgn AdamMukhriz.....tp sebab pape masalah...pape yg jd dalam hidup, dia sharing hanya dengan Allah.....dalam doa....dalam munajat....dalam solat! Allah hu Robbi! seriusssss, jeles giler! even itu hanya cerita, tp, in reality, for sure, ramai org yg mcm ni! lua dia nampak ok, nmpk x de masalah.....nampak everything juz fine.... tp dalam diam, bila dia bersendiri, dia mengadu dengan Allah! Pape dia tanya Allah! Dia mintak dari Allah! sikit pOwn dia x harap dari org!!!.....siyesssssly, aku nk jadi macam tuh!!! but till now, aku masih berada di habitat asal!!!! kurang komunikasi dengan Tuhan!!! Allah hu Akbar, maafkan aku wahai Tuhan!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...