Monday, October 1, 2012

Spread the info

Mode: Oh kemon, spread the love! ^__^

Assalamualaikum warohmatullah hi wabarokatuh....ehem, *mood bahek sangat!
ehem lagi.....tadi sempat berblog walking.....x sangka plak info cikit2 yg aku share dalam blog nieh, disebarkan ke blog laen...maseh readers *konon2 aku punya readers 4juta sehari. ok, terima kasih sgt2x! at least kiter boley amalkan amalan yg sedikit......bukan ker wat yg sikit2 asalkan istikhomah itu lebih baik dari wat banyak tp x istikhomah....hurm, wallah hu alam!
Aku hargai sgt2, insyaAllah sama2 manfaat kan sedikit ilmu yg ada! but, aku sedikit terkilan sbb N3 tuh mmg dikopi&susu copypaste sejibik dari blog ini....N3 aku! haih, at least leave me an email, bgtau lew....aiseh! #sentaphatimaknak! penat aku mengarang ayat2 sopan tahu! *sebenarnya, aku malu..sebab bila bc balik N3 aku yg kene culik tuh, banyak typo! pastu ayat ntah hape2! alahaiiiiii

K lah, pada aku, aku berblog pada asalnyer hanya suka2! pasal aku nieh suka merapumeraban bukan2! tp, tetiba mcm nk tukar ke arah yg ilmiah sikit.....tapiii....apakan daya, aku hanya manusia biasa, sebab kbykn N3 tersasar dari niat hati nurani yg suci! huhu.....pape pOwn, thiz is me....thiz is my blog.....no copy2 dr org laen! huuuu



To all bloggers, dah nama'y blog sendiri, watla N3 sendiri....boley nk amek N3 dr blog org lain, tapi..pandai2 lah berbudi bahasa......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...