Saturday, December 8, 2012

Kakiku

Mode: Kaki adalah sebahagian dari aurat wanita

Kredit photo to frens fb: Ukhti Haslinda Alias






















Semakin maju dunia, semakin terbalik kita! org lelaki duk pakai stoking! org pmpuan duk selamber badak tayang kaki sana sini! org suh tutup aurat, kau pegi balut aurat! org suh covered ur hair, ko pegi balut kepala mcm balut nangka! kang klu aku extreme sgt menegur kang, kau sentap! kang klu aku x tegur, aku panas ht tgk dressing maut kau! yg dah ader laki, kebal sgt ke laki2 korg tuh nk tahan azab api neraka!!!! owh abg2 ensem sekalian, tolongla suh bini2 korang tutup aurat!!!! suh la pakai tudung!!!!! jgn pakai baju sendat2 boley!!!!!

X yah nk sayang sgt baju suploh almari korg tuh....tu bukan baju2 up-to-date! tu semer baju2 jahiliah...tayang sini tayang saner! berubah la skrg! SKRG!!! jgn nanti dah mati, br nk menyesal! memang tiada guna!!!! spend sikit duit utk beli baju2 yg mematuhi syariat agama!  bkn mahal mana pOwn...lebih murah berbading baju branded2 korg yg duk ada dalam lemari tuh....

Aku sayang semua...tu sebab aku bising! dlm ms yg sm, aku duk remind diri sendiri! berubah la perlahan2....tp istikhomah! jgn berubah 2-3 hari jer.....
Bergaul la dgn org2 soleh...org2 baik.....hadiri majlis2 agama.....utk terus istikhomah...

Wallah hu' alam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...