Saturday, December 8, 2012

Yes, it's my fault

Mode: BFF stand for "Best Friend Forever"

Manusia berubah! yes, itu aku x boley nk sangkal...berubah status, berubah pemikiran, berubah penampilan etc! kdg2 kita terasa sendiri, mcm mereka menjauh....tp, sebenarnya mereka tetap di hati! mereka tetap memikirkan kita! mereka tetap bersusah hati krn kita! cuma, kita tidak berkhusnuzon sepanjang masa. Itu salah kita! Itu masalah kita!

 Even aku yg masih belum berumah-tangga nieh, aku rs mcm busy gila! sampai x de masa nk pk perihal dunia....perihal family...apatah lagi perihal kawan2! ini kan pulak bila kita mengharapkan perhatian dari mereka yg telah pun bersuami dan mempunyai cahaya mata! maafkan lah diri ini yg hina duhai sahabat! kerana terlalu byk bersalah-sangka! padahal, aku sendiri tidak cuba utk mendalami masalah mereka!!!

Dah lama tidak bersua muka! Nak2 plak bila mereka yg telah berumah-tangga, bila kita kol, hp nya ntah ke mana.....bila kita msg, klu dia jawab, rs mcm beruntungnya kita! hahaha....im juz wondering, klu aku da kawen, da ada anak nti, maybe, aku lebih bz dari mereka! kerana, time aku skrg pOwn aku dah konon2 bz bagai nk gila! ni kan plak bila nk kena menguruskan perihal anak & suami kita! phew~ *lap peluh!!

From 16 years old, we grew up together! for every tears that we go thru together....u will forever remains in my heart!



I've got this for my earlied birthday....but, i've got this on her birthday! but i have nothing for her? how bad kan!!! rs nk ketuk kepala 2-3 kali! dia yg da ada anak, boley giving surprise for me! but not me!!! ohmaiiiiii!!!! she said.."nah la....aku yg pilih, laki aku yg bayar"...how sweet! uols dah berjaya mentacingkan diriku.......

Actually, aku mmg ader terasa nk giving my appreciate to myself.....i want to buy something for myself, like necklace! tp, duk pospone2.....but know wut, i've got this from her!!! that time rs nk gugur airmata! Allah gimme such a nice gift thru my bff...... lot of love! lot of miss! im pray for ur happiness....& i knw u pray for my happiness too!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...