Saturday, January 19, 2013

Sunyi Sepi Sendiri

Mode: Sungguh, sunyi itu sepi ....eh salah, nk tulis cenggini....
"Sunyi itu membahagiakan diri"

Kadang2 aku pelik....kenapa pape sume nk ader teman...nk ader kawan...ke sana ke mari...bukankah di kubur nanti kita berseorang diri? bukankah di mahsyar nanti kita berdiri sendiri menunggu balasan dari-Nya yg kita sendiri x pernah ragui?

Actually, ayat ni jugak yg aku guna bila org tanya..."g sorang?"...."makan sorang?".....
Jawapan brutal aku: "Nanti dalam kubur sorang gak!". Agak2 aku jawab cenggitu x? huhu. Nyway, pada aku x de masalah sume tuh. As long ko tau batas2....tau pro & cont....& benda2 lain lagi, so, everythings shud be ok!

Klu rs sunyi....sepi.....cepat2 pasang tv! huhu....opst! silap bg suggestion! cepat2 ingat Ilahi! in syaaAllah terasa tenang dalam hati...pheeewiiitttt~

pic credit to blog owner as state inside the picture~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...