Wednesday, August 28, 2013

Time running macam fast & furious

Mode: 3 tahun macam 3 bulan....manakala, bolehkan aku describekan 3 bulan serupa macam 3 minggu?

Banyaknya aku berhutang! td baru update N3 Qalqalah...ada kesilapan teknikal di situ, syukran jazilan kpd yg meninggalkan komen....tp, x mampu nak zasssss perbetulkan. Punyalah lama aku amek masa. Huhu...
Diantara tanda-tanda dunia dah semakin tua, adalah dengan cepatnya masa berlalu! So, mcm skrg, kita boleh rasa...tetiba "eh, dah hari rabu!"... "eh, hari ni hari jumaat ye!"...eh eh dah x brp nk lama je lagi! adeh...

sambungan N3 Laparoscopic pun aku x setel2kan lagi....baitulmuslim...warghhhh! got so many things to do. Ujian sakit yg Allah titipkan, macam pause sekejab perkara2 yg perlu aku settlekan! So, it's now to turn to gear 4! supaya kereta boleh meluncur dgn lebih laju....ngeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...