Saturday, September 21, 2013

Cara Malas Lipat Baju

Mode: Ya Allah Ya Tuhanku, semoga aku beroleh suami yg rajinnnn tlg lipat baju!

Ni diantara scene yg paling malas aku nk wat dalam kehidupan...
*apa yg aku rajin cer tlg bgtau! haha

Klu nk suh basuh baju, masuk je dalam mesin! sidai baju? haaa, tu pun memang mendatangkan masalahhhh! haisyyy...cemana lah ibu2 yg ada anak suploh tu eh? mustahil semua anta dobi kot!

Dah sidai, nk angkat, senang je! zassss je dr ampaian...
*hr tu ms blk kg, aku angkat baju2 dr ampaian, pastu akak ipa aku duk mencari baju anak dia hilang! aku pun pelik sbb dia tye aku, mmg aku x perasan ada angkat ke x...yg aku tau, semua aku dah angkat. Pastu hr tu blk kg, mak aku ckp, dia jumpa baju Rayyan kt celah2 serai ke hape ntah kt bawah ampaian tu....sooo bayangkan jelah cemana aku zasss ms angkat tu...sampai baju tu boley terbang ke situ! haha...

Ok, meh aku tunjuk cr plg malas dlm dunia...

Ni bukan nk lipat....baju2 kurung semua hanger jer...sampai nk muntah dah lemariiii.....owh lemari baruuu, cepatlah kau datang! haha
Susun je baju2 kurung ni...
Letak hanger 1-1, lipat 2, angkat masuk lemari. ok siap! boley tidoooo....

Baju mcm kek coklat! ahhh, sebok hape aku! asalkan aku sukesukesuke pakai baju tu...haha....
Baju mcm taste makcik2! ahhhh, sebok apa kau nk tgk2 baju aku..haha

Ok nite!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...