Saturday, September 21, 2013

IC JPN Putrajaya

Mode: IC dah terkopak2, so sila rajinkan diri pi buat baru

Hari tu lepas balik dr Klinik, g scan progress after operation, terus x de mood. So, nk menggunakan masa yg ada dgn sebaik2nya, ditambah plak dgn si makcik yg kuat mencece aka ina ada kt sini, aku pun ajak paksa dia suh teman aku g wat ic. Yg jd malas sebab parking kat JPN ni susah....mmg la lot parking nyer ada byk, tp jauhhhh...aku malas nk menapak, noktah!

Terpinga2 mn tempat nk tuju bila masuk JPN ni almaklum nama je duk ptjy, tp ni la 1st time aku jejak kaki sini..huhu...

Bahagian Kad Pengenalan, naik ler ke tingkat 2. Punya besar durang tulis, x nampak jugak, x tau lah!
Sampai tingkat 2, terus g kaunter ni. Amek nombor!

Seeee, punyalah lengang...punyalah banyak kaunter! so, x delah tunggu lama sangat

Pic amek dr google *sigh, caption  x boley blah
Kemain aku siap iron tudung lain nk pi wat ic, sekali, tudung ni x leh pakai...maksud aku, wane dia! cisss, kene pakai tudung x beriron wane itam yg durang sediakan. Actually, aku rs ada certain2 colour yg not acceptable. Mcm akak aku, dia pakai wane biru cair, okey je plak! Tp naseb baek lahhh tudung yg dia bg tu senang nk bentuk! 
Owh guys, JPN Putrajaya also open on weekend ok! so, x yah gusar klu susah nk cuti nk g renew ic...eh ic pun kene renew mcm lesen ke? ohmai, mmg kene! aku ni patutnya sebelum 25 tahun kene wat ic baru, tp aku wat slumber badak x g tukar2....& kata'y, patut kene kompaun 80rm. Tp br je mansuh kompaun tu last month...*rezeki ler x yah byr! so, kene byr rm10 jerk

The next day ic siap! yeay!!

Taraaaa....ni ic berkurun lama dah terkopak2...tp chip dia x pernah rosak! tu yg aku wat heaven je x tukar2..huhu...alamat selangor tu pun dah tukar, wat2 sedar diri tu sikit, awak bukan org town! haha...

Ic baru x yah la upload, kang ramai lak yg jeles. Aku rs mcm muka aku umo 19 tahun! haha...sila muntah hijau laju2...












1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...