Tuesday, September 24, 2013

Mimpi arwah abah

Mode: i miss him a lot...tp knp Allah x bg aku mimpikan dia?


Since abah leave me to survive alone without his supervision kt dunia yg fana ni, br sekali aku mimpi dia ms awal2 dl....

Last week aselehe *bff yg aku dah anggap mcm sibling since kitorang susahsenang sesame ms blaja dl Eny-Ruby-Eja-aku
Ruby pm aku kt fb...durang ni sume dah kawen, so mmg jarang sgt nk msg2...ok aku faham! bukan sng nk bagi2 ms utk family-laki-anak-mentua wut so ever...
Dia mimpi arwah abah. Actually bkn kitorang je yg rapat. Family pun rapat...kenal satu sama lain....ms durang kawen, sume abah & mak pegi walimatul urus ....tp aku siyes terkilan, wedding anak sendiri, abah x ada pun...maybe tu salah 1 sebab why Allah bg rezeki kat mak abah utk g wedding kwn2 rapat aku....sbb ni lah, sbb depa tu on behalf aku. At least abah dapat gambaran la kot...mcm mn wedding anak dia nanti....*ahhh sedihh!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...