Saturday, September 28, 2013

Stalker episod kedua

Mode: Ni episod terakhir..haha

Stalkerism *sesukahati aku nk wat word sendiri!!*  dr siang td tidak habis begitu sahaja! boley sambung kat umah lepas aku layan 3 episod citer korea tadi! huhu....
Stalker kali ni, siap wat bahan bukti sekali! So, klu nk padam pOwn, ada aku kesah? haha...tetiba terasa diri ni berbakat nk jd detektif conan! kahkahkah....contoh keterujaan x boley blahhhh!.
Tau brp page yg aku print screen? memula td ada 29 klu x silap! pastu tau2 lah dah tengah2 malam kan.....mata kecik! sekali dah habes, dah cukup 29 page, br aku perasan, aku paste benda yg sama! ohmaiiiii! hoho! pastu x  menyerah kalahhhhh! aku start all over again! & done already!.....

*Iklan berbayar 
Sepanjang tempoh stalker td, sempat lahhh aku berjalan2...otw tu, aku jd geli-geleman plak aku bila bc ayat2 bercinta budak2 zaman sekarang ni! br kenal 2-3 hr dah panggil baby-hunny-syg *segala jenis mak nenek panggilan laa yg ko duk panggil! hape x de sejenis rs irritating & disgusting ke panggil cenggitu? di khalayak ramai plak tu??! siyessss i tell u aku x boleh blahh! nak je rasa penangan nieh naik ke muka! x pun tapak kasut haku ni hinggap ke pipi sorang2! kemain beria bercinta kannnn, mcm laaa nanti2 ko confirm kawen dgn dia *jab aku cermin diri...pernah jd bebudak giler mcm ni x dolu2x....haha

Wut ever it is, jgnlahh nk wat aku muntah hijau yer.....jagalah budi pekerti tuh bahek2x.....klu sengal2 ubi nanti, memang aku hempukkan kepala korang ke dinding!

Ok, nite uols


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...